روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

تکمیل ظرفیت

به خدا تکمیل ظرفیتمم،ظرفیتش تکمیل شده

😢😢😢

۲ صحبت ۱ موافق ۰ مخالف
soheila joon
۳۰ تیر ۲۳:۴۳
عزیزم درکت میکنم یه چیزایی برای ما زنا خیلی مهمه اما مردا راحت از کنارش میگذرن و فکر نمیکنن چقد رو دلمون میمونه اون کار 
منم دوست دارم وقتی میریم بیرون به جفتمون خوش بگذره نه فقط من برای همین وقتی میبینم حالشو نداره بی خیال میشم 
همسرت شاید بخاطر جریان نمایشگاه ناراحته 
کاش خدا یا مارو انقد احساساتی یا مردارو انقد بی خیال نمیکرد:((

جواب :

ممنون ک منو میفهمی
ولی آخه تا کی میشه به خاطر حال اونا خودمونو از تقریحات سالم محروم کنیم
من دیگه توان درک کردن ندارم
نمایشگاهش خراب شده،میخواد خونه شم خراب کنه؟😢
من میگم هرچیزی جای خودش،گند خورده به کارت فدا سرت پاشو از نو بسازش
نه اینکه ماتم بگیری. و حال بقیه رو‌هم بگیری
فاطمه
۳۱ تیر ۱۳:۳۶
عززززززیزم من برگشتم

جواب :

فدااااات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان