روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

سالگردونه


دیروز رفتم خونه مامانم

خیلی یهویی تصمیم گرفتم کیک بخرم

همسری هم شب اومد خونه مامان و دورهم خوش گذشت

تو عکس هم منو چاق کشیدن نامردا😂

۳ صحبت ۱ موافق ۰ مخالف
بـانـوی بـرفـی
۰۲ مرداد ۰۰:۴۵
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم
ایشالا همیشه کنار پاشا شاد باشین
چاق که هستی حجابت رو هم رعایت نکردی خواهرم 😀

جواب :

ممنون بانو جان💋
تقصیر فروشنده س
خانومی ...
۰۳ مرداد ۲۱:۰۳
به به چه کیکی =))
سالگرد تون مبارک‌انشالله همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه 

جواب :

ممنون عزیزم
فاطمه
۰۴ مرداد ۱۶:۱۷
دلم کیک خواست
نوش جووووووووووووون 
مبارکتون باشه گلم ان شاالله همیشه خوش وسلامت باشین

جواب :

ممنون عزیزم
توهم درکناردختر گلت و همسرت شاد و خوشبخت باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان