روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

مشغولیات من

این روزها سرم به بافتنی گرم است

یکی زیر و یکی رو

میبافم و غصه هایم را از یاد میبرم

انگار وقتی میل به دست دارم از این دنیا و غم هایش رها میشود


یه جفت دستکش ساق بلند بدون انشگت برای داداش کوچیکه دارم میبافم یه لنگش تموم شده باید صبر کنم تا جمعه که براش ببرم یه پرو بزنه اگه اکی بود دومی شو سر بندازم، نخم کمی ضخیمه و زود باال میاد کارم

آبجی بزرگه هم سفارش ی جفت پاپوش داده خیلی قشنگه خوشم اومده ازش

۳ صحبت ۲ موافق ۰ مخالف
بانوچـ ـه
۰۶ مهر ۱۸:۱۴
چقدر دوس دارم بافتنی یاد بگیرم...

جواب :

بافتنی حرف نداره
اراده کنی یادمیگیری حتما
بانوچـ ـه
۰۸ مهر ۱۰:۵۱
بدون کلاس؟ :(

جواب :

آره عزیزم
کافیه قلاب بگیری دستت و یک کتاب آموزش داشته باشی یا چنتا فیلم خوب ببینی
مطمئن باش سریع یاد میگیری
من 11 سالگی لیف بافتن رو یاد گرفتم
و 15 سالگی از روی کتاب همه ی طرح ها رو یاد گرفتم
بانوچـ ـه
۰۸ مهر ۱۲:۲۸
قبلا بلد بودما، موقعی که نوجوان بودم، لیف بافتم و جامدادی ولی خب بیش از 10 ساله که به میل و قلاب دست نزدم

جواب :

پس حله بابا
ی مطالعه و چنتا فیلم خوب راهت میندازه عزیزم
بسم الله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان