روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

یک مادر،یک کودک



* پنج شنبه شب شروع شد، تب شدید بی حالی و ضعف


* جمعه شب تب شدیدتر شد، بی قراری و حال بد،مدام بغلم بود و یه جا آروم  و قرار نداشت


* شنبه حسابی خسته م کرد اجازه نداد تو پاک کردن سبزی ها به مامانم اینا کمک کنم


* شنبه شب تبش فقط نیم درجه بود


*شنبه صبح کلا تبش قطع شده بود ولی هنوزم بی قرار بود غذا نمیخورد و مدام شیر میخورد


*یکشنبه بی قراری و بی غذایی و فقط شیر


* دوشنبه عصر موقع تعویض پوشک دیدم روی بدنش و پشت کمرش دونه ریز و قرمز ریخته بیرون، درمانی نداره جز صبر


* دعا کنین پاشای من زودی خوب بشه


۲ صحبت ۲ موافق ۰ مخالف
پریسا ..
۰۹ مهر ۲۱:۳۸
ایشالا زود زود خوب میشه :-) رزوئلا بود؟

جواب :

ان شالله
آره عزیزم همونه
آبان ...
۱۰ مهر ۲۰:۱۱
ایشاالله زود خوب میشه مادر مهربون :)

جواب :

ان شالله عزیزم
به دعای شما عزیزان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان