روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

دلار

من یک دلار داشتم
با بالارفتن قیمت ارز ترسیدم نکنه فک کنن من محتکر هستم و یوقت خدای نکرده اختلاس کردم
تصمیم داشتم به بالاترین قیمت ببرم بازار و چنجش کنم
ولی بعد تصمیم گرفتم نگهش دارم و شب دامادی پسرم بعنوان شاباش بدمش به پسرم و فک قوم خانومش رو بیارم پایین
ولی یکی یه پیشنهاد بهتر داد
گفت با این سیر صعودی موقع عروسی پاشا میتونم با این یه دلار هم یه عروسی مفصل برای پسرم بگیرم هم یه شاسی بلند بندازم زیر پاش
هنوز یه هفته از تصمیمم نگذشته بود که
امروز اعلام کردن نرخ سکه و ارز بشدت داره میاد پایین
ینی تا گند نزنن به برنامه ریزی های من ول نمیکنن که :دی
دو روز دیگه باید 4200 بگیرم و دلارم و چنج کنم

ولی خودمونیما چی شد که یهو قیمت ارز شکسته شد؟
چی شد که همه فروشنده شدیم؟
چی شد که فقط بانکها دلارمونو میخرن؟
امیدوارم باز ارزش پولمون به اوج برسه
امیدوارم این خریدهای استرسی و انبار ارزاق به آخر برسه
به امید اون روز
۰ صحبت ۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان