روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

نمیدونی نمیتونی

سلام

پیرو تغییرات اتاق خواب 

امروز بعد خوابیدن پاشا یهویی به سرم زد برم از همسایه چهارپایه بگیرم و پرده ی پذیرایی رو باز کنم و بدم خشک شویی بشورن

با خودم حساب کردم کلا پرده و آفتابگیرش میشن 60متر قبلا قمت گرفته بودم850 و خب با این گرونیا من هزینه رو 900 محاسبه کردم و کل هزینه پرده 54 تومن میشد

دیدم خب من این پول رو دارم و علی خبر نداره

اگه بخوام پولمو نگه دارم هیچ لطفی برام نداره اگه بخوام برم چیزایی که دوسدارم بخرم خب بازم هیچ لطفی نداره و بازم پرده اتاقم کثیف میمونه

برای همین تصمیم گرفتم از خیر این پس انداز ناقابل بگذرم و پرده رو بشورم و یجورایی دلمو شاد کنم با تمیز بودن پرده و دیگه مامانم بهم نگه چرا پرده رو نمیشوری

انتظار داشتم وقتی علی میاد خونه خوشحال بشه ولی اشتباه میکردم

وقتی اومد و پنجره ی بی پرده رو دید شوکه شد خشکش زد چند بار تکرار کرد چرا پرده رو باز کردی چرا پرده رو باز کردی چرا پرده رو باز کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم لبخند زدم و گفتم آخه کثیف بود

ناراحت گفت عفت جان با کدوم پول آخه؟

گفتم خودم دارم

گفت تو که اگه داری به من بده من لنگ 50تومنم برای شنبه موندم از کجا جورش کنم

منم دلخور شدم

یاد همه ی پولهایی افتادم که جمع میکردم و آخرشم دادم به حودش و خودم خیری ازشون ندیدم

اون حرف میزد و من سکوت کرده بودم

میگفت چرا مشورت نکردی؟باید مشورت میکردی !توکه میدونی مامانم قراره فردا بیاد خونمون دیدی که گفتم خداکنه مامانم نیاد این ینی وضع مالی مون خیلی خرابه

منم ناراحت شدم و گفتم تو کی با من حرف میزنی که من متوجه بشم

وقتی داری میگی نه وقتی نداری هم میگی نه من کی پرده رو بشورم

از این  اخلاق علی بدم میاد

وقتی پول داره به همه چی فکر میکنه جز نیاز های خونه وقتی نداره هم که نگم براتون

شاید بااین کارم محکوم بشم به اینکه دیگه بهم پول نده شایدم به خودش بیاد و اجازه بده خودم برای پس اندازم تصمیم بگیرم

امروز حس کردم علی منو قلک فرض کرده و انتظار داره پولی که بهم میده برای نداری خودش جمع کنم این واقعا عذاب آوره

باید یه شامپو فرشم بخرم و مبلا رو بشورم خیلی کثیف شدن

علی عادت داره از راه میرسه روی مبل سه نفره دراز بکشه

رسما داغونش کرده


شما هم فکر میکنید من اشتباه کردم

۲ صحبت ۱ موافق ۰ مخالف
soheila joon
۱۳ مهر ۰۱:۵۱
سلام عفت جون خوبی؟ 
ینی هزینه اتوشویی ٩٠٠میشه؟ چرا اینقد زیاده اخهه 
این کارت اشتباه نبود بنظرم اشتباه رو وقتی میکنیم که عادتشون میدیم چشمشون ب پول ما باشه 
این روزا همه از نظر مالی تو فشاریم انشالله خدا خودش برکت بده 

جواب :

سلام گلم خوبم
نه گلم متری 900 تومن که با 60ممتر پرده و آفتابگیر من میشه54000 تومن
خشکش.یی ها متر مربع حساب میکنن

آره خب
من اوایل بهش میگفتم چقدر دارم الان که نمیگم بازم فکر میکنه همون اندازه دستم بازه
ولی نیست
همین پول پرده رو خورد خورد جمع کردم برای لوازم نمد دوزیم که خب گفتم خرج پرده کنم خیلی بهتره

ان شالله خدا به همه کممک کنه
mohanna ...
۱۳ مهر ۰۴:۰۵
سلام خواهر

چرا خودت نمیشوری؟؟
بریز تو لگن پودر ماشین لباسشویی هم بریز تو آبش و بزار نیم ساعت یک ساعتی بمونه و بعد یه کم لگدش کن و آب بکش و برش داردد
مثل دسته گل میشه

اما صحبت همسرت
خب اون بنده خدا فقط رو شما حساب باز کرده و خیلی قبولت داره وگرنه اعتنا نمیکرد و سکوت میکرد
پس برو پیشش و آرووم بغلش کن و بوسش کن و باهاش صحبت کن
منم تمام هزینه پاتختی ام رو دادم همسرم‌چون پول نداشتیم و بشدت پول لازم بودن
میخواستم باهاش النگو بخرم اما دیدم مایحتاجمون زیاده و النگو شرط نیست 

ببخشید
درس پس دادم

جواب :

سلام عزیزدلم
خب پرده ی من 14 متره اونم با ارتفاع3 متر
نه لگنی به این اندازه دارم نه جونی برای شستنش و نه جایی برای خشک کردنش
با این حال دستکاشو خودم میشورم 
وچون تو ماشینمون جامیشه و شسته میشه
آفتابگیرشمم 6*3 متره و خب 18 متره ملافه تو ماشین جانمیشه اگه هم بشه خوب شسته نمیشه بریا همین مجبور شدم بدم خشک شویی

والا بعداز یه بگو مگوی ساده شوهرم آروم شد و منم دیگه کشش ندادم ینی تو فاز باد کردن و ناراحتی نرفتم منکه کارخودمو کرده بودم دیگه جای ناراحتی وقهر نداشت :دی

همین خیلی بده که همش رو من حساب میکنه
همیشه پولی که داشتم دادم بهش و دیگه خیری ازش ندیدم
منم همه ی پولای شب عروسیمونو فرداش بردم بانک ریختم به حساب صابخونه برای دومین اجاره آخه یکماه قبل عروسی خونه رو اجاره کرده بودیم

فداتشم
ممنون گلم با همین حرفاس که آدم کلی چیز یاد میگیره دیگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان