روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

یازده ماهگی

باورم نمیشه که یازده ماه گذشت

چقدر زود گذشت

فقط سی روز مونده که به تولد یک سالگی پاشا برسیم

اگر میخواین عکسای بیشتری از پاشا ببینین و روزانه هاشو بخونین

به 

@mypasha96 

مراجعه کنید

۵ صحبت ۴ موافق ۰ مخالف
00:00 :.
۳۰ مهر ۱۸:۵۳
خدا حفظش کنه :)

جواب :

ممنون
اقلیما ...
۳۰ مهر ۲۱:۴۸
عزیزممم چه جیگریه ماشاءالله⁦^_^⁩
خدا حفظش کنه برات
چشم به هم بزنی لباس مدرسه پوشوندیش و داری واسش لقمه می پیچی که بره مدرسه⁦^_^⁩

جواب :

لطف داری عزیزم
ممنون
ان شالله،کی بشه دامادش کنم:دی
یک مرد!
۰۱ آبان ۰۸:۳۴
خدا ببخشه بهتون
یعنی دیدن ذره ذره قد کشیدن و بزرگ شدنش لذتی داره که با هیییییییییچیزی تو عالم قابل قیاس نیست!
سایه تون بالای سرش به صحت وسلامت مستدام

جواب :

ممنون
واقعا شیرینه
ممنون بابت دعای خیرتون
فری خانوم
۰۳ آبان ۲۱:۰۵
ای جانم
خدا حفظش کنه😍

جواب :

ممنون عزیزم ان شالله نی نی خودت
عارفه زهرا
۰۵ آبان ۱۱:۲۲
 عزیزم خدا  حفظش کنه .تولدشم مبارکه

جواب :

ممنون عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان