روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

آبجوش

سلام 

یک عدد ننه هستم با صورتی سوخته از آب جوش که فقط قرمز شده و میسوزد

اما آتش میگیرد وقتی چشمش به تاولهای دست و سرو صورت پسرکش  می افتد


دیروز تو آشپزخونه سرخوردم

قابلمه آب جوش کوچکی دستم بود که هنوز قل قلش تموم نشده بود

خوردم زمین قابلمه افتاد روزمین و اب پاشید توصورتم اما

نمیدونم پاشا کی رسیده بود در آشپزخونه

آب جوش ریخت روی دست و سر وصورتش

تنها کاری ک کردمی بطری آب خنک خالی کردم رو بدنش و لباساشو درآوردم

ولی بازم بازوش و یکم از صورتش وبخش زیادی از سر وپشت گوش چپش سوخت

تا چند ساعت توخواب جیغ میکشید

ازهمسایه پمادسوختگی گرفتم و زدم

الان بهترشده دردنداره خداروشکر

ولی این تاولها دل منو خون کردن


۶ صحبت ۱ موافق ۰ مخالف
soheila joon
۲۳ آبان ۰۹:۳۱
الهیییی خیلی ناراحت شدم 
بازم خداروشکر که اتفاق بدتر نیوفتاد :(((

جواب :

آره واقعا خداروشکر
الانم خوبه و اصن اذیت نیست
ولی نمیدونم چراپوست صورت من اینقدر میسوزه
زبر شده :/
فری خانوم
۲۳ آبان ۰۹:۳۵
وای چقدر خدا بهتون رحم کرده
طفلی پاشا😢
پماد سیلور بخر عالیه برای سوختگی

جواب :

سلام گلم
خدا خییلی رحم کرد
همش میگم اگه من سرم میخورد ب جایی و بیهوش میشدم کی ب داد پسرکم میرسید
قربونش بشم عین خیالشم نیست بیدارک شد دوباره نشست به بازی و شلوغ کردن
امامن صورتم میسوخت همش میگم پس اونکه آبله زده چی میکشه
اسم پمادرو نمیدونم ولی عالی بوده ازوقتی زدم
عاشق خدا
۲۳ آبان ۱۱:۰۸
سلام عفت جان
ای واااای چه خبر بدی 
خیلی ناراحت شدم
ان شاءالله زودتر هم پوست خودت خوب بشه هم پاشایی

جواب :

سلام عزیزم
ان شالله زودی خوب بشه پسرکم
هروقت میبینمش دلم کباب میشه
ولی خودش عین خیالش نیست انگار اصن درد نداره
پیـــچـ ـک
۲۳ آبان ۱۳:۳۹
سلام
خیلی ناراحت شدم! خدا رو شکر برای چشماتون اتفاقی نیفتاده! خیلی مراقب باشید!
یه پمادی هست به اسم آلفا.
برای ترمیم پوست که سوخته و از بین رفته یا تاول زده. نمیذاره جای سوختگی زخم بمونه. گرون نیست ولی یکم سخت گیر میاد. من از حلال احمر نزدیک خونمون گرفتم. برای التهاب عالیه! یه بار بزنید دوبار بزنید خوب میشه. پایه گیاهی هم داره.
تونستید برای صورتتون و صورت بچه ازش استفاده کنید. 

جواب :

سلام گلم
ممنون از راهنماییت
فعلا سیلور میزنیم تا بعد ببینم میشه پیداش کرد یانه
آره خداکه خیلی بهمون رحم کرد همش اتفاقات بدتر ب ذهنم میاد
سارگل
۲۴ آبان ۲۲:۳۶
عزیزم الهی زودی خوب بشین
خداروشگر بخیر گذشته

جواب :

سلام گلم
خوبیم خداروشکر
بله  خدا خیلی رحم کرد
رهرو
۲۹ آبان ۲۳:۰۲
سلام عزیزم
خوبی؟
پاشا خوبه ایشالا؟
بیا از خودت و پسرت خبر بده بهمون
نگرانیم ...

جواب :

سلام عزیزم
خوبیم خداروشکر
شرمنئه که بی خبر گذاشتمت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان