روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

دوباره کاری

دیدین از هرچی بدتون بیاد یا بترسین سرتون میاد

از وقتی فهمیدم بچه م پسره تمام ذهنم درگیر ختنه ش بود

تااینکه با کلی اصرار بالاخره تو چهار ماهگی به روش لیزری ختنه کردم

اما کم کم پوست جمع شد و انگار اصن ختنه ای صورت نگرفته

چقدر شب و روز گریه کردم ولی همسری حاضر نمیشد دوباره ختنه کنیم

تااینکه امروز بالاخره رضایت دادمن ببرمش دکتر نشونش بدم

وقتی عاینه کرد گفت باید حتما ختنه بشه چون تو دو سه سالگی اذیتش میکنه

منم سریع گفتم:«بخشش لازم نیست،اعدامش کنید»ببخشید ختنه اش کنید

و پسرکمو جلو پشمم تیخ تیخش کردن و حلقه گذاشتن براش

خیلی خوبه خداروشکر اصن مث روش لیزری جونش به لبش نرسید

الانم مسکن پروفن میخوره و درد نداره خداروشکر

خلاصه اینکه میترسیدم ختنه ش خراب بشه که شد

ولی الان خوشحالم که ختنه ش به خوبی انجام شده و مشکلی نداره

برای بهبودی هرچه سریعترش دعا کنید لطفا


ببخشید تصویر چرخیده ست

تصویر قدیمی می باشد


۳ صحبت ۰ موافق ۰ مخالف
دخترِ بی بی
۰۷ آذر ۱۸:۳۲
سلاام
غصه نداره خواهری این شتریه که در خونه هر پسر داری میخوابه
حالا برا شما دوبار خوابیده
ان شاالله به سلامتی

جواب :

سلام بی بی جونم
خخخخ
خداکنه دیگه ایندفهپاشه از جاش بره در خونه ی یکی دیگه بخوابه

تازه فک کن دختر دار بشم از سوراخ کردن گوشش وحشت دارم
بـانـوی بــرفی
۰۷ آذر ۱۸:۴۵
من اصلا نمیدونستم که اینطوری میشه فکر میکردم همون یه بار تموم میشه
یه فامیلی داشتیم همیشه میگفت میترسم گوش بچه م رو سوراخ کنم بسته بشه 
یه  شب گوشواره هاش رو درآورده بودن فرداش  بسته شده بود دوباره بردن گوشش رو سوراخ کردن😄

جواب :

خخخخخخخخخخخخخ
ترس و فکر منفی همین میشه دیگه
خداروشکر ایندفه دلم روشنه و امیدوار
فری خانوم
۰۷ آذر ۲۱:۵۶
آخی جدیدا انگار همه همینجور میشن !! تو فامیل ماهم چندتا بچه رو دوبار ختنه کردن!!!
انشالله که زودی خوب بشه گل پسر و درد نداسته باشه

جواب :

سلام عزیزم
دکتر گفت طبیعیه
میگفت حتی پسر خودش رو مجبور شده دفعه دوم به روش سنتی سروسامون بده
گفت تقصیر هیشکسم نیست ک بگیم اهمال کاری و اینا بوده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان