روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

کیا میتونن؟

سلام هوس کردم برای پاشا ژاکت جلو باز ببافم

تو نت هرچی گشتم اموزش آسون نداشتن

من تو حلقه آستین و کاپ آستین مشکل دارم

اگه هم بخوام از گردن سر بندازم و همه رو ی تیکه ببافم قسمت یقه ش بد میشه

لطفا اگه کسی بلده یا دستور آسونی داره به من کمک کنه

۱ صحبت ۳ موافق ۰ مخالف
جناب قدح
۱۶ آذر ۱۶:۵۸
سلام :)
چقدر خوب

تو نت چیزی پیدا نکردین ؟

جواب :

هست اما توضیح دادنشون کامل نیست و سخته
من تو آستین و یقه مشکل دارم و توضیحات توی نت خیلی پیشرفته س و بنده مبتدی هستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان