روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

بیایید عمل کنیم

«کم‌تر بترس، بیش‌تر امیدوار باش؛

 کم‌تر ناله کن، بیش‌تر نفس بکش؛


 کم‌تر متنفر باش، بیش‌تر عشق بورز، 


در این صورت بیش‌تر چیزهاى خوب جهان، از آنِ تو خواهند شد.»


۲ صحبت ۳ موافق ۰ مخالف
من و ...
۱۷ آذر ۰۷:۲۱
چقدر پست خوبیه
مرسی عزیزم

منم همین تصمیمهارو گرفتم
اتفاقا دیشب دوباره یاد انیمیشن اخرین سال نو افتادم
داستان اسکروچ

تصمیم داشتم توهمین مایه های پست تو توی دفترم یادداشت کنم و برای خودم قانون گذاری کنم و یه جورایی هر روز با خودم تکرار کنم
مگه چند بار میخوام زندگی کنم
که باید انقدر الکی اذیت کنم خودم رو

:)

جواب :

سلام عزیزم
آره خیلی مطلب خوبیه
برای همین با دوستام به اشتراک گذاشتمش
ان شالله هنه بتونیم به این جملات ساده ،جدی عمل کنیم
بانو فاطمی
۱۷ آذر ۰۸:۰۳
سلام
وای از این ترسیدن های ذهنی و الکی
خدا رحممان کند که چه قدم هایی را به خاطر این ترس های ذهنی بر نمی داریم و نمی گذاریم دیگران بردارند و مصداق الذین یصدون عن سبیل الله می شویم.
خدا رحممان کند که چه کارهایی را از سر ترس های ذهنی مان انجام می دهیم که نباید انجام دهیم و خود را به اسفل السافلین وارد می کنیم.. 

ممنون از مطلب زیباتون.
قلب و دلتون پر نور الهی

جواب :

سلام گلم
خدا به همه مون کمک کنه که باونیم با ایمان به خدا زندگی کینم نه به امید حرف مردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان