روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

ی سوال

اینجا نمیشه مث بلاگفا یا میهن بلاگ یا بقیه ی بلاگ ها موسیقی بزاریم روی کل وبمون
من این آهنگ کرمانجی رو خیلی دوسدارم میخوام تو کل وبمم پخش بشه همیشه

دوستان این کاره کمک و راهنمایی لدفن
۳ صحبت ۲ موافق ۰ مخالف
یگان موزیک
۰۳ آذر ۱۴:۳۲
سایت دانلود اهنگ و اخبار موسیقی 
بروزترین کدهای موزیک ویژه وبلاگ ها 
ree raa
۰۳ آذر ۱۸:۴۷
میشه اینکارو کرد ولی جز خدمات رایگانشون نیست :)) باید  بخریدش

جواب :

آقا دیگه
چرا پولی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:/
ابو اسفنج بلاگفانی
۰۳ آذر ۱۹:۴۷
مدلش پولیه. از توی منوی امکانات اختیاری باید امکان درج جاوا اسکریپت رو بخرین.

جواب :

بهم گفتن خیلی هم برخورد :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان