روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

چالش فان کشون



ببخشید نقاشیم قشنگ نیست

اینم تصور من از خانوم توکا نویسنده ی وب سکانس های بی مخاطب



۶ صحبت ۴ موافق ۰ مخالف
ابو اسفنج بلاگفانی
۰۳ آذر ۲۲:۰۳
ما شاءالله چه با استعداد!
خیلی هم خوبه. راجع به نظر خصوصی هم که گفتم فکر کنین و با توجه به اون بکشین نقاشی ها رو.
منتظر دو تا نقاشی دیگه هم هستیم.

جواب :

ممنون
چشم
پرتقالِ دیوانه
۰۳ آذر ۲۲:۲۰
ماااااااااااشالااااااا
چقدر سریع
خوبه نقاشیت که :)))))
یادت نره هر سه تا شو که کشیدی لینک پستی که میخوای توی رای گیری باشه رو براشون بفرستی

جواب :

خخخخخ
بیکاری و هزار درد
البته در جوار مامان همسری
تو کا
۰۵ آذر ۱۴:۰۸
این منم :)))))))) 
خیلی جالبه چون در این حد منو خانم تصور کردی:دی
من باورت میشه تو عمرم نه اینقد موهام بلند بوده( همیشه کوتاه و اغلب هم مدل‌های پسرونه:دی ) بعدم دامنم تا حالا نپوشیدم تو عمرم:)) 
کلا تو یه همیشه تیریپ پسرونه و اسپرتی رو تصور کن:))
ولی در کل مرسی جانم، جالب بود برام :) 
دستت درد نکنه ^___^

جواب :

خخخخخ
آره مثلا ولی قرار شده عوضش کنم ولی بازم تو ذهن من تو این شکلی هستی همیشه غرق کتاب خوندن
چهره هارو خوب نمیتونم بکشمم واس همین اصن صورتت پیدا نیست :دی

تیپ اسپرت هم خوبه موی کوتاه هم بد نیست
ولی خب تصوره منه دیگه
خوشحالم که خوشت اومده
زوج مهندس
۰۶ آذر ۱۹:۵۱
خیلی خوب کشیدید که!
وب زیبایی دارید 😊

جواب :

ممنون گلم ولی قراره عوضش کنم
هفته آینده کلاس ندارم حتا تمومش میکنم

به زیبایی وب شما که نمیرسه
نگین
۳۱ فروردين ۱۷:۵۴
چه قدددددده خ.ب می کشی منم بکش  ببینم تو تصورت چه طوریم
نگین
۳۱ فروردين ۱۸:۰۰
چه قدددده  خوب می کشی مننم بکش ببینم تو تصورت چه طوریم شکلک ی لبخند گنده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان