روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

السلام و علیک یا علی بن موسی الرضا



سلام شرمنده که کیفیت عکسم خوب نیست

گوشیم داغونه :(


امروز عصری بعد ناهار ینی ساعت دو و نیم با همسری زدیم بیرون

پیاده به سمت حرم

تا چارراه ابوطالب خبری نبود،بعدش کم کم به جمعیتی رسیدیم که همه به سمت حرم میرفتن

قدم به قدم چایی و شربت و اش و شله زرد میدادن

ی جا بود که شلغم میدادن :) قبل میدون شهدا بود فک کنم ولی وقتی ما رسیدیم تموم کرده بودن

میدون شهدا برای خادم افتخاری ثبت نام میکردن البته برای محوطه ی بیرون حرم ولی من ثبت نام نکردم:(

یه غرفه هم بود که واکس صلواتی میزدن

از یدون شهدا که رد شدیم و چشمم به گنبد و گلدسته ی حرم افتاد سلام دادم

دلم ررفت پیش دوستام همه ی اونایی که حاجتی داشتن،مخصوصا آرزوی بچه :)

برای هه شون دعا کردم به یکی شونم زنگ زدم که جواب نداد

بعد میدون شهدا همسری گفت:  من تسبیح میخوام:)

عادت داره حتما تسبیح دستش باشه ذکر یونسیه رو میگه همیشه

رفتیم و من براش یه تسبیح دونه ریز قرمز مشکی خریدم ینی قرمزه ولی به سیاهی میزنه

و یه مهر با ارتفاع چار سانت برای بابای همسری آخه مامان میگفت مهرش شکسته

سر چارراه شهدا هیئت ناشنوایان بود خیلی زیبا و قشنگ عزا دارری میکردن

نزدیک حرم که شدیم از گنبد و گلدسته ها عکس گرفتم ولی خب دوربین گوشیم اصن خوب نیست و یکم تار افتاد

از دسته های عزاداری هم عکس گرفتم ولی خب بخاطر کیفیت پایین نمیزارمشون

خیلی شلوغ بود و نمیشد بریم داخل حرم از جلو حرم سلام دادیم و دورزدیم و برگشتیم

رفتیم بازار امید و یکم خرید کردیم

باز هم پیاده برگشتیم تا خونه

ینی وقتی رسیدیم میدون ابوطالب به قول همسری پاهام از مغزم فرمون نمیبردن و به هزار خواهش تا خونه منو کشوندن

ساعت شش و نیم رسیدیم خونه، هرکدوم یه طرف ولو شدیم خخخخ من که هر انگشتم یه آبله زده :دی

خیلی وقت بود اینهمه راه نرفته بودم  و البته برای جفتمون لازم بود

آها راستی برگشتنی یه قالب سلیکونی خریدم میخوام فردا توش کیک بپزم :)


۶ صحبت ۵ موافق ۰ مخالف
خانوم و آقای آسمونی
۱۱ آذر ۰۹:۲۲
سلام خانومی جون^ _ ^ خوبین؟خوشین؟

وای اگه بدونی چقددلم خش شده این عکسو گذاشتی دلم برای حرم تنگ شده بود خیلی!خیلی خیلی ممنون^ _ ^

خواهری اسمت چیه؟من هربارمیخوام صداتون کنم میمونم چی بگم!    ^ _^

جواب :

سلام آجی خوبی؟خوبم؟
قربون دلت بشم که با عکس حرم هم دل خوش میشی
من عفتم گلم^_^
نسیم ...
۱۱ آذر ۰۹:۳۴
شما ساکن مشهدین؟!

جواب :

بله عزیزم
مهسا ر ب
۱۱ آذر ۱۳:۲۰
خوشبحالت که اونجا زندگی می کنی

جواب :

ممنون گلم
ولی مهم دله که اینجا باشه نه جسم :)
ღღƅʌɾʌɲ ღღ
۱۲ آذر ۱۲:۳۹
خوشبحالت که اونجا زندگی میکنی
من 2ساله نیومدم خیلی دلم تنگ شده...

جواب :

عزیزم
انشالله قسمتتمیشه مجدد میای زیارت گلم
نگین
۳۱ فروردين ۱۸:۵۸
اربعین هم که من رفته بودم مربلاااا   شلغم می دادن ولی ارزوش رو دلم موند از بس اقایون می ریختن روش نمی ذاشتن زنان برن جل. بردارن شکلک واقعا که
نگین
۳۱ فروردين ۱۸:۵۹
اربعین هم که من رفته بودم مربلاااا   شلغم می دادن ولی ارزوش رو دلم موند از بس اقایون می ریختن روش نمی ذاشتن زنان برن جل. بردارن شکلک واقعا که
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان