روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

اَللّهُمَّ اشفِع کُلِّ مَریض

وقتی سر صبحی میای پشت سیستم و چیزای عجیب غریب به سرت میزنه

میری دنبال بیماری های عجیب غریب

یهو چشمت میفته به یه بچه ی سوری که پشت سرش با ترکش منهدم شده ولی هنوز صورتش سالمه و به پدر لبخند میزنه

یهو چشمت میفته به نوزادی که بخاطر ازدواج  فامیلی مبتلا به ایکتیوز شده و به زودی خواهد مرد

چشمت میفته به اسم آشنا

همون چیزی که دکتر همسرت گفته

دلت میلرزه که ...

خدایا خودت به همه کمک کن


اَللّهُمَّ اشفِع کُلِّ مَریض


۶ صحبت ۳ موافق ۰ مخالف
نسیم ...
۱۳ آذر ۰۸:۲۱
ان شاءالله همه بیمارها بهبود پیدا کنن...

جواب :

الهی آمین
مریم
۱۳ آذر ۰۸:۴۷
اینترنت همیشه بدترین حالت و نمایش میده
ولی در هر صورت باید همسرت و راهی جراحی کنی. این درد دائمی به ازکارافتادگی بعد عمل نمیارزه.

خیلی غلیظ میگیا D:
اشف کل مریض :)

جواب :

وای نگو که یاد عکسای عملش میفتم حلم بد میشه
یه دکتر خوب بهمون معرفی کردن ان شالله که یا نیازی به عمل نباشه یا بعد عمل اذیت نشیم

قربون غلظتت :)


الهی آمین
یاسمین .خ
۱۳ آذر ۱۰:۴۴
وای منم گاهی وقتا توی اینترنت میرم بیماری ها رو میخونم...
خیلی روحیه م خراب میشه اما از ته دل برای شفای همه مریضا دعا میکنم...
:(

جواب :

منم دلم میگیره ولی خب دونستن بعضی بیماری ها بد نیست
خدا به همه شفای عاجل بده
ree raa
۱۳ آذر ۱۳:۳۱
بد به دلت راه نده، اگه شرایط سختی بوجود اومده بیشتر سعی کن دنبال جزئیات خوب و ارمش بخش باش :) همه چی به خیر و خوشی ختم میشه:)

جواب :

بد که نه... فقط نگرانم
همیشه سعی کردم روحیه م رو حفظ کنم که همسری هم شاد بمونه
ree raa
۱۳ آذر ۱۳:۳۴
راستی ممنونم بات رمز :)

جواب :

:)
قابل نداره گلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان