روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

رای گیری چالش فان کشون

دوستان

یاران

رفیقان

تازه واردان

قدیمی ها

شما را سوگند به تمام چیزایی که دوست دارین

به جون همین سیستمی که پشتش نشستین

برین تو این وبلاگ

و به نقاشی من رای بدین

جایزه هرچی بود نصف نصف

رای پلیز :دی


۵ صحبت ۶ موافق ۰ مخالف
ابو اسفنج بلاگفانی
۱۳ آذر ۲۱:۵۰
ماشاءالله تبلیغات! ها ها ها ها.

جواب :

خخخخخ
من اینم دیگه :)
Niloufar Joon
۱۳ آذر ۲۱:۵۸
رای دادم

جواب :

دست گلت درد نکنه عزیزکم
مری مریا
۱۳ آذر ۲۳:۴۵
رای داددددم
ایششششالا برنده میشی

جواب :

ممنون گلم
دستت درد نکنه
بانوچـ ـه
۱۵ آذر ۱۸:۵۳
عزیزمممممممم :)
مرسی شما لطف کردید :)

جواب :

قربونت بشم عزیزم:-*
خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
۱۶ آذر ۱۵:۱۵
ان شاءالله برنده میشی^ـــــ^

جواب :

ان شالله:-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان