روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

حال دلم خوب نیست

مادربزرگ می گفت:


قلبت که بی نظم زد از همیشه عاشق تری 


اشکت که بی اختیار ریخت

از همیشه دلتنگ تری، 


شبت که با درد گذشت

فکرت از همیشه درگیرتر است...



۱۱ صحبت ۷ موافق ۰ مخالف
ree raa
۱۶ آذر ۱۲:۱۸
هوا هم بدتر دلگیره امروز:(

جواب :

مشهد هواش عالی بود
ولی من حتی حس قدم زدن نداشتم
فاطمه یعقوبی
۱۶ آذر ۱۲:۱۹
سلام چی شده بانو؟ 

جواب :

ی وقتایی ی چیزی کمه که حتی نمیشه ب زبون آورد
مری مریا
۱۶ آذر ۱۲:۵۴
بله کاملا حق با مادربزرگه...عشق آدمو زیر و رو میکنه...

جواب :

عشق بی نظیره
pary daryay
۱۶ آذر ۱۴:۴۶
((-: حال دلت خوب شه جانم

جواب :

ان شالله
..جهان ..
۱۶ آذر ۱۷:۰۷
درست میگفت

جواب :

خیلی درست
عبدالله عاصی
۱۶ آذر ۲۰:۵۶
عجب مادر بزرگ داغدیده و عاشق پیشه ای
خدا اجرش بده
خانوم و آقای آسمونی
۱۶ آذر ۲۱:۰۳
چیشده بانوجآن!
فدای دلت بشم

جواب :

حالم خوش نیست

خدانکنه عزیزم
👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
۱۷ آذر ۱۵:۲۶
ب امید خوب شدن ِ
حال ِدلتـــون..:(

جواب :

ممنون گلکم

میلاد امینی
۲۱ آذر ۰۳:۰۶
انشالله هر کس لیاقت به دست آوردن عشقش رو داره، زودتر به دستش بیاره تا در کنارش قلبش از هر لحظه‌ای در قبل، منظم‌تر بزنه. دیگه اونوقت اگر یار در کنارت نباشه باید قلبت نامنظم بزنه. به امید وصال عشاق.
مری مریا
۰۲ دی ۰۰:۲۵
من رمز ندارم😒
پستت فقط برا خودتونه؟؟

جواب :

رمزگذاشتم برات گلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان