روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

اَللّٰهُمَّ الشْفِ کُلِّ مَریض


عمل جراحی از رگ گردن به همسرم نزدیک تراست

۱۶ صحبت ۶ موافق ۰ مخالف
مریم
۱۷ آذر ۱۷:۲۹
استرس نداشته باش
خود من دوبار جراحی داشتم
به آرامش بعدش فکر کن

اشفع! عین نداره

جواب :

سلام عزیزم
نمیتونم استرس نداشته باشم
مدام ی لبخند الکی روی لبمه و ی شادی ساختگی تورفتارم
فقط برای اینکه همسرم خودشونبازه

اصلاح کردم
ممنون از راهنماییت
عاشق خدا
۱۷ آذر ۲۰:۵۳
سلام عفت جون
از کربلا برگشتم
اونجام خیلی به یادت بودم
خدارا شکر دادگاه همسرت درست شد
چقدر اپ کردی
با بعضی پست هات خوشحال شدم با بعضی هاش غصه دار
اللهم اشفع کل مریض

جواب :

خوش ب سعادتت کربلایی جونم
ممنون ک ب یادم بودی

نسیم ...
۱۸ آذر ۰۸:۳۱
ان شاءالله که همه چیز خوب پیش میره... نگران نباشید...

جواب :

ان شالله
هرچی خدابخواد
مری مریا
۱۸ آذر ۰۸:۳۶
ایششششالا که به خیر میگذره و خدا همسرتون رو شفا میده🙏🏻

جواب :

ان شالله ک اینطور میشه
مهسا ر ب
۱۸ آذر ۰۹:۴۳
امیدت به خدا باشه عزیزم، وقتی بسپاری به خدا مطمئن باش به بهترین نحو پیش میره

جواب :

الهی ب امید تو
خداخودش مواظب زندگی همه باشه

فاطمه یعقوبی
۱۸ آذر ۱۳:۲۰
من یه 10 باری عمل کردم
مغز
پا
فتخ
چشم 
اصلا نگران نباش عمل کردن چیز خاصی نیست عین آمپول زدنه فقط جو میدن 

جواب :

عزیزم خدا حفظت کنه ی پا کلکسیونی براخودت:-*

خداکنه مشکل همسزم با دارو رفع بشه و کار ب عمل نکشه
فری خانوم
۱۸ آذر ۱۵:۰۸
نگران نباش عزیزم ارزو میکنم هرچه زودتر سلامتی به وجودشون برگرده

جواب :

سلام فری خانومم
خوش اومدی
ممنون از آرزوی خوبت
خانوم و آقای آسمونی
۱۸ آذر ۱۵:۵۳
سلام عزیزم
ان شاءالله همه چی درست میشه عزیزم توکل به خداخانومی

جواب :

سلام ابجی جونم
امروز سونو و آزمایش داد همسرم
سونو ک ظاهرا خیلی جدی نیست تا جواب آزمایشاش بیاد
خانوم و آقای آسمونی
۱۸ آذر ۲۲:۲۰
قربونت بره ابجی!
جواب آزمایشامهمتره خانومی!ان شاءالله خیره به همسریت بگوغصه نخورنوخیالشون راحت راحت باشه!هیچ نگرانیوترسی نداره دلهره نداشته باشن ابجی جان

جواب :

خدانکنه خواهرم

شنبه عصر جواباحاضره
من خیلی نکرانم ولی مجبورم ب تظاهر:-( 
خانوم و آقای آسمونی
۱۸ آذر ۲۲:۲۲
خواهری قربونت برم یهودیدی امید خدانیازی به عمل نداشتن وبادارورفع میشه!
خواهری ازهیچی ترس نداشته باشین به خدابسپارین همه چیو

جواب :

این دکترکه معرفی کردن میگن بادارو درمان میکنه

همه امیدم ب خداس
شیکسون (^_^)
۱۹ آذر ۰۱:۱۷
سلام
امیدوارم مشکلتون به یاری خدا حل بشه :)
توکل کن به خدا...

جواب :

سلام
ممنون
خدا مشکلات همه رو مرتفع کنه
زیر نور ماه
۱۹ آذر ۱۱:۲۹
ان شاالله هیچ مشکلی پیش نمیاد

خواستید به ما هم سری بزنید :)

جواب :

ان شالله

حتما:-)
مریم.ا
۲۰ آذر ۱۰:۳۷
قوییییییییییییییییییییییییییی باش و توکل کن

جواب :

خیلی بزام سخت بود ولی خدارو شکر گذشت
لاله خانمی
۲۳ آذر ۱۲:۴۹
ایشالا که چیزی نباشه و مشکلشون به زودی حل بشه.

جواب :

سلام لاله جون خوش اومدی
خداروشکر داره حل میشه
آبان ...
۲۳ آذر ۲۱:۱۴
ان شاالله بهترین اتفاق بیافته و حالشون خوب شه ...

جواب :

ممنون
خداروشکر الان خیلی حالشون خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان