روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

اگر خدا بخواهد


دوستان میشه برام دعاکنین


ی تماس تلفنی داشتم الان ک خیلی خوشحالم کرد


دعا کنین خواسته م برآورده بشه و به چیزی ک میخوام برسم


نتیجه ش چهارشنبه ی آینده اعلام میشه

۱۰ صحبت ۵ موافق ۰ مخالف
نسیم ...
۰۸ دی ۱۱:۲۹
امیدوارم بهترین ها برات اتفاق بیفته :)

جواب :

ممنون نسیم جان:-) 
مارال رئیسی
۰۸ دی ۱۱:۴۶
ایشالا به آنچه میخواهید برسید :)

جواب :

ان شالله مارال جان:-) 
Poker Face
۰۸ دی ۱۲:۱۷
ایشالا به هرچی صلاحته میرسی:)

جواب :

ی خواسته ی معنویه
خیلی آرزشو داشتم
ممنون عزیزم:-) 
soheila joon
۰۸ دی ۱۲:۳۳
انشالله هرچی به صلاحته بشه

جواب :

ممنون سهیلا جون:-) 
خیلی هیجان زده م
کی تا چهارشنبه ی آینده صبر کنه
منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
۰۸ دی ۱۳:۱۰
ان شاء الله به اون چیزی که میخواید میرسید :)

جواب :

ممنون عزیزم:-) 
مهسا ر ب
۰۸ دی ۱۴:۴۱
من نمی دونم چرا خوشحال شدم(:
خدا کنه که همونی که می خوای بشه

جواب :

عزیزم
ان شالله که حورشه بیام بهتون بگم شاخ دربیارین:-) 
ممنون عزیزم:-) 
مهاجر ..
۰۸ دی ۱۸:۱۰

ان شاالله خیره و به خواسته تون میرسید :)

+دیگه تا چهارشنبه اونجا خیلی دیر میگذره :)

جواب :

ممنون مهاجر جونم:-) 
خیلی دیر میگذره
فک کن تازه امروز چهارشنبه س:-\ 
عاشق خدا
۰۸ دی ۲۰:۳۳
سلام
ان شاءالله صلاحت تو خواسته ات باشه و بهش برسی

اگه قبلا تو نوشته هات بهش اشاره کرده باشی من یه حدسی زدم

جواب :

حدستو بگو
ولی خیلی وقت پیش بهش اشاره کرده بودم،قبل از عروسیم
تو وب قبلیم بودش.
خیلی ممنون عزیزم😊
Haŋɨ Hideen
۰۸ دی ۲۱:۳۰
انشالله که هر چی خیر صلاحه برات اتفاق بیفته ❤❤🙏🙏

جواب :

ممنونم هانی جان😊
عاشق خدا
۰۸ دی ۲۲:۲۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اره قبل عروسیت نوشته بودی
****** *** **** *** ***
درست گفتم؟؟

جواب :

وای عزیزم خیلی حافظه ت قویه ها
آره فداتشم همونه
حالا چارشنبه برم خبرقطعی شو مینویسم
برام دعا کن ک ب شدت ب این اتفاق خوب احتیاج دارم😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان