روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

رمز برباد رفته😁

در پی یک اقدام رمز بخشانه به هپر جان،رمز اینجانب در کامنتدونی ایشون بر باد رفت

دوستانی که رمزجدید بهشون ندادم لطفا پیام بذارن


📎اندر مزایای بلاگ،تعویض رمز یهوییشه،گفتمیچاره شدم کی بره این همه مطلب رو تغییر رمز بده

بلاگ مچکریم😍

۱۷ صحبت ۲ موافق ۰ مخالف
بلاگ فان
۱۱ دی ۲۰:۲۳
جدی؟ چجری رمز رو تغییر میده؟ همه رو با هم.

جواب :

تو قسمت تنظیمات پیشرفته برین نوشته
soheila joon
۱۱ دی ۲۰:۳۶
من رمز ندارم 

جواب :

چشم
هَپَر هَــســتــَم
۱۱ دی ۲۰:۳۷
وای خاک ب سرم تقصیر من شد 😪😭😭:(((((ببشخید

جواب :

فدای سرت گلم😘
Niloufar Joon
۱۱ دی ۲۱:۱۱
رمز یادت نره

جواب :

اصلا😍
خانوم و آقای آسمونی
۱۱ دی ۲۱:۴۶
^_^
من یادتا نردااااااادلم برات تنگ میشه

جواب :

اصلا
رهرو
۱۱ دی ۲۱:۵۷
سلام
منم رمز میخام لطفا

جواب :

رهرو جان نمیتونم وارد وبت بشم😥
مریم
۱۱ دی ۲۲:۱۶
منم ندارم که

جواب :

مریم جون،نمیتونم وارد وبلاگت بشم😥
عاشق خدا
۱۱ دی ۲۲:۳۵
سلام
منم رمز ندارم

جواب :

حتما گلم
ثنا
۱۱ دی ۲۳:۱۱
سلام عفت جان 
من رمز قبلیت رو داشتم خودت برام دادی بودی و توی وبلاگ قبلیت جزو لینکات بودم 
میشه رمز جدیدت رو برام بزاری

جواب :

من نمیتونم وارد وبهای بلاگفا بشم
چرا؟
**مهتاب **
۱۲ دی ۰۰:۰۶
منم رمز ندارم

جواب :

سلام گلم،چشم
فری خانوم
۱۲ دی ۰۰:۲۲
منم رمز ندارم

جواب :

سلام فری جان،چشم
مهسا ر ب
۱۲ دی ۰۹:۵۰
رمز لطفا (:

جواب :

چشم
فری خانوم
۱۲ دی ۱۴:۰۲
پست جدید گذاشتم کا امکان کامنت گذاشتن باشه

جواب :

مسئله پست و اینا نیست فری جان
اصن وبت باز نمیشه
خانوم خونه جون میتونی رمزمو ب فری جونم بدی ممنون😍
mohanna ...
۱۲ دی ۱۴:۳۰
سلام بانو

احوال شما؟

به منم رمزای قبلی و الانی و بعدی را میدید؟

با تشکرات :)

جواب :

سلام خانومم
همشون ی رمز دارن
البته فعلا
گذاشتم برات
ثنا
۱۲ دی ۱۵:۵۴
سلام عزیزم 
الان دیگه نمیتونی وارد بلوگفا بشی و برا من رمز بزاری؟

جواب :

نمیتونم گلم
پیام میده ک دسترسی ب این سایت ممکن نیست
برو وب خانم و آقای آسمونی ،بگو رمزو بهت میده

عاشق خدا
۱۲ دی ۱۹:۵۶
عفت جون
وب من که باز میشه

خب چجوری باید رمزتو بگیرم؟؟
با تبلت امتحان می کنی؟
ی بار با لپ تاپ بیا ببین باز می کنه

جواب :

ب ی بدبختی گلم  برات رمز گذاشتم
Asal
۱۳ دی ۱۵:۴۸
خانومی نشد برای من؟

جواب :

چراگذاشتم برات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان