روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

التماس دعا

دوستان

به خاطر چیزی که نمیدونم هست یانه!لطفا برام دعاکنید

دعاکنید یکی از خبرهای خوشم ک میخوام فردابهتون بگم دووم بیاره و بمونه

خیلی حالم بده،خیلی😢

۶ صحبت ۴ موافق ۰ مخالف
مریم
۱۴ دی ۱۸:۴۷
بسپارش دست خدا

جواب :

هرچی‌خدا خودش صلاح بدونه
خانوم و آقای آسمونی
۱۴ دی ۲۰:۱۷
خواهری گلم ان شاءالله درست میشه غصه نخورعزیزم

جواب :

فردام ازبین رفت
دارم می میرم
مهسا ر ب
۱۴ دی ۲۰:۲۵
امیدوارم همونی کهمیخوای به صلاحت باشه و خدا بهت بده

جواب :

امیدوارم
soheila joon
۱۴ دی ۲۰:۳۱
انشالله هر چی صلاحته بشه عزیزم

جواب :

ان شالله
سارگل
۱۵ دی ۰۰:۰۱
انشاالله ک میشه عزیزم
نکنه میخوای مامان بشی؟؟ 

جواب :

نشد ک بشه
tina 36
۱۵ دی ۲۲:۴۷
ان شالله هرچی میخایی همون بشه عزیزمم غصه نخووور دنیا دوروزههه

جواب :

ممنون عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان