روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

فردا

فردا برام روز خیلی مهمیه

صبح میرم حرم

التماس دعا دارم ازهمه تون

ب خاطر اون خبر خوب تلفنی برام دعا کنید ک فردا خبر قطعی شو بهتون میدم

۵ صحبت ۴ موافق ۰ مخالف
:)
۱۸ دی ۲۲:۱۷
سلام امیدوارم هیچ راه نجاتی نداشته باشی وقتی غرق در خوشبختی هستی... 
آخ که چقدر دلم لرزید التماس دعا دارم...
شادی هات پایدار 

جواب :

وای دلم هرری ریخت وقتی خوندم هیچ‌راه نجاتی نداشته باشی
ینی اصن بقیه متنو ندیدم،گفتم واسه چی خب
ولی بعدش خوندم خوشخال شدم
ممنون م
:)
۱۸ دی ۲۳:۳۱
واقعاً معذرت :)
پس یه جمله خوب دیگه :
انشاءالله حاجت دلت با حکمت خدا یکی باشه 
دعا فراموش نشه ممنونم :)

جواب :

خخخخخ
ممنون عزیز
soheila joon
۱۹ دی ۰۰:۳۲
التماس دعا دوستم 
انشالله به حاجت دلت برسی

جواب :

حتما عزیزم
ان شالله همه ب حاجت دلشون برسن
چشم بلبلی
۱۹ دی ۰۲:۱۹
سلام میشه سلام مخصوص منو به اقا برسونید بگید نوکرشم عاشقشم برا کنکور منم میشه دعا کنید بگید اقا ام دعا کنه ممنون میشم به شدت محتاجم 

جواب :

سلام
چشم حتما
ان شالله خدا کمکت کنه کنکور ی رشته ی خووووووب قبول بشی
مری مریا
۲۱ دی ۱۶:۲۷
سلام بانو جان. ایشالا که هرچی خیره برات پیش بیاد.
رمزو عوض کردی عزیزم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان