روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

چالش ناشناس

سلام

تو خیلی از وب ها چالش ناشناس برپا شده

خواستم منم امتحان کنم ببینم کسایی ک وبمو میخونن نظر واقعی شون درمورد من چیه

بی رودر واسی نظرتونو ناشناس بهم بگین😊

🎯نظرات بدون تایید نمایش داده می شوند😉

📎تیک ناشناس  حتما بزنید ممنون

۶ صحبت ۶ موافق ۰ مخالف
soheila joon
۱۹ دی ۱۶:۰۲
عزیزم خوشحالم که به حاجتت رسیدی :))
الهه
۱۹ دی ۱۷:۲۶
وقتی پستا رو خوندم حس خوبی داشتم نه ازپز وافاده خبری بود نه ازچیزای دیگه تمامش روزمره بود بادغدغه هاش ،خوشی ها وناراحتی ها
منم اسفندی ام عزیزم وحستو درک میکنم

جواب :

لطف داری گلم
چ خوب ک اسفندی هستی مث من
راضیه
۲۸ دی ۲۰:۰۱
سلام بربانوی عاشق خوبم خوبی گلم ؟
چ خبرا
وب جدیدت مبارک عزیزم
من برگشتم:*
خانم اشک
۱۷ بهمن ۱۱:۱۴
سلام 
من واقعا آدرس وبلاگ رو دیدم فکر کردم نویسنده آقا هستند 
چون وایف یعنی همسر(= زن) نه شوهر 
با احترام آدرستون اشتباهه

جواب :

سلام
ممنون از توجه ت
اسم وبلاگم تیکه کلام همسرمه،همش میگه فقط برای همسرم😍
ملیکا
۲۹ بهمن ۲۱:۴۹
سلام خانمی. من اومدم.
نگین
۳۱ فروردين ۲۳:۲۸
خیلی دل و قلب پاکی دار ی فقط همین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان