روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

یک روز خوب،یک شروع خوب

سلام دوستان

میدونم منتظرین ی خبر از نی نی بنویسم،خب منم معطل نمیکنم و میرم سر اصل مطلب

نی نی کوچولوی من حالش خوبه،۷هفته س،قدشم ۸میلیمتره😍

دیروز بعد رفتن همسری ب محل کارش ب سونوگرافی درمانگاه نزدیک خونه زنگ زدم،متاسفانه ساعت هفت صبح نوبت میدادن و من باید تا فردا صبر میکردم

بعدش زنگ زدم ب سونوگرافی خانم دکتری ک قبلا هم پیششش رفته بودم،قیمت پرسیدم و ساعت کارشونو

ب همسری ک گفتم گفت عصری ک برگشتم باهم میریم همونجا

ساعت پنج همسری اومد و ناعارخوردیم و خاضرشدیم و رفتیم

از وقتی رسیدم تاساعت هفت ک نوبتم بشه کلی آب خوردم ولی آقتی رفتم داخل خانم دکتر گفت مثانه ت هنوز خالیه😥

وقتی نگرانی هامو بهش گفتم،گفت همه چیزش خوبه من حتی ضربان قلبشم دیدم،ولی چون مثانه ت  خالیه عکسش خوب نمیشه

منم خوشحال اومدم بیرون و ب همسری گفتم حرفای خانم دکتر رو،همسری خوشحال شد و باهم رفتیم بیرون یرام آبمیوه خرید و خوردم و قدم زدیم

وقتی ک دیگه مطمئن شدم واقعا درحال ترکیدنم ،رفتم داخل و مجدد سونو انجام شد

کارخانم دکتر ک تموم شد بهم گفت پاشو ببینش.

خیلی خنده دار بود،ی تخم بلدرچین بود ک تهش ی چیزکوچولویی ب سرعت درحال تپیدن بود

خیلی خوشحال شدم نزدیک بود بپرم خانم دکتر رو ماچ مالی کنم😅

از لکه بینی و خونریزی روز زلزله هم بهش گفتم،گفت خیالت راخت هیچ مشکلی نداری برو تا پنج هفته دیگه نیاز ب سونوگرافی نداری

دونفری خوشحال سریع اومدیم مطب دکترم،جواب سونو رو نشونش دادم و اونم خوشحال شد

فشارمو گرفت،وزنم کرد و گفت همه چی خوبه

ولی جالبه بدونید تو این دوسه هفته ک حالم بده ۱/۵کیلو وزن کم کردم😲

البته دکتر گفت طبیعیه

برای لکه بینی هم گفت تا هفته ی یازده حتما قطع میشه

شب دیروقت رسیدم خونه و ب خواهرم فقط پیامک دادم ک همه چی خوب بوده

صب وقتی داشتم حاضرمیشدم برم آزمون،مامانم زنگ زد

گفت توچرا میری سونو ب ماخبر نمیدی،تو دلت پیش بچه ی خودته،منم دلم پیش بچه ی خودمه

طفلکی اینهمه مدت نگران من و بچه م بوده و حرفی نمیزده

خاله کوچیکم میگفت،مامانم گفته کی بشه بچه ی عفت رو بغل کنم😍

خداروشکر ک همه چیز خوب بود و خوشحال شد

راستی آزمون خیاطی مو از ۱۰۰نمره ۹۸ شدم،البته نمیدونم کدوم سوال اشتباه زدم،چون از نظر خودم همه درست بودن

مربی مون ازم تشکر کزد و گفت ک احتمال زیاد ۳۰فروردین آزمون عملی خواهم داشت

ان شالله اونم ب خوبی پشت سر بذارم

اینهمه خبر خوب باعث شد امروز حالم خوب باشخ،صبحانه حاضر کردم،الانم خونه  جارو زدم،ناهار گذاشتم

همسری وقتی بیاد خیلی خوشحال میشه ببینه حالم خوبه😉

خب دوستان مواظب خودتون باشین

دوستتون دارم😍

۱۶ صحبت ۲ موافق ۰ مخالف
الی بانو
۲۱ فروردين ۱۶:۲۲
وای الان منو یاد ماه های اولم انداختی میدونم چقدر ذوق کردی وخوشحالی عزیزم...راستی من از زلزله خبر نداشتم تازه خوندم خدا رو شکر که خوبی عزیزم...مراقب خودتون باش

جواب :

ای جان،پس تجدید خاطرات شد برات😊
آره واقعا بخیر گذشت
توهم مراقب خودت و کوچولوت باش گلم
پریسا ..
۲۱ فروردين ۱۶:۲۳
ای جانم :* مامانی خوشگل، ایشالا خودت و نی نی همیشه سلامت باشین :)

جواب :

ممنون عزیزم
ان شالله شما و نی نی هم همیشه خوب باشین
حنا
۲۳ فروردين ۱۱:۲۱
سلام.خیلی خیلی خوشحال شدم وه نی نی سالمه خداروشکرررر..
بابت اینکه این پستدرو رمزی ننوشتی یه دنیا ممنونم عزیز..همیشه خوش خبررباشی.

جواب :

خواهش میکنم عزیزم
گلم من اینستا ندارم متاسفانه😢
خانوم وآقای آسمونی
۲۵ فروردين ۱۳:۵۰
سلام عزیزم؟خوبی؟حاله عزیزمن چطوره؟الهی دورش بگردم.
خداروشکرخداروشکرنی نی کوچولوی مایکم وروجکه هعی دلش میخوادمامان بابارواذیت کنه.
دورت بگردم نی نی کوچولوخوشل موشل خاله.^__^
نی نی کوچولوتومراقب مامانی باش مامانی هم مراقب شما.

مریم.ا
۲۶ فروردين ۰۹:۱۲
عزیززززززززززززززززززززززززززززززززم به سلامتی واسه نی نی خیلی خوشحال شدم. تبریک میگم بابت آزمون من دیگه خیلی وب نمیام الان که دو سه باره میام فقططططططططططططططططططططط به خاطر توئه
خیلی مواظب خودت باش
آندیـ ـا
۲۷ فروردين ۱۰:۳۱
وااااااااای خُدا...
خاله قربون نی نی 8 میلی متری ش بشه الهی ^_^ ای جونم...
خُداروشکر که حال جفتتون خوبه...
چه لحظه های باارزشی رو داری تجربه میکُنی عزیزم :*
یه دُنیآ خوشحالم براتــــون ^____^
Niloufar Joon
۲۸ فروردين ۱۰:۱۴
خداروشکر.
ان شاالله بارداری راحت و سلامتی داشته باشی
نگین
۲۹ فروردين ۲۲:۰۰
سلااااام عفت جووووونم
از وقتی زلزله اومده بود تو فکرت بودم ادرسه وبتو گم کرده بودم امروز یادم اومد تو تلگرام با هم چت کرده بودیم رفتم دیدم ادرس وبت اونحاس اومدم واااااای عزییییزم خیلی بهت تبریک می گم اصلا فکرشو نمی کردم  شدددده بااااشی خدا انشاالله نی نی رو صحیح و سال بذار تو دامنت خیلی خوشحااال شدم کع حالتم خوبه اگه رمز هم حدید شده تو تلگرام لطفا برام بفرست قررررربونت فعلااااا باااااای بیا ی ماااااچم بدددده ان خانم
مریم سادات
۳۰ فروردين ۱۴:۲۰
اخی عفت جونم سلام عزیزم!
مامان عفت در چه حاله؟
نی نی هم روز به روز داره بزرگ و بزرگ تر میشه ان شا الله سایه مولا علی بالاسر خودت و همسرت و زندگی قشنگتون باشه و سلامت بالاسر نی نی کوچولو!
نگین
۰۱ ارديبهشت ۰۰:۲۶
بلدرچین خاااااله خدارو شکرررر که یالمه شکلک خاله مطمین بووود تو قوی تر از این حررررفایی
نگین
۰۱ ارديبهشت ۰۰:۲۶
بلدرچین خاااااله خدارو شکرررر که یالمه شکلک خاله مطمین بووود تو قوی تر از این حررررفایی
نگین
۰۱ ارديبهشت ۰۰:۲۶
بلدرچین خاااااله خدارو شکرررر که یالمه شکلک خاله مطمین بووود تو قوی تر از این حررررفایی
نگین
۰۱ ارديبهشت ۰۰:۲۷
بلدرچین خاااااله خدارو شکرررر که یالمه شکلک خاله مطمین بووود تو قوی تر از این حررررفایی
نگین
۰۱ ارديبهشت ۰۰:۲۷
بلدرچین خاااااله خدارو شکرررر که یالمه شکلک خاله مطمین بووود تو قوی تر از این حررررفایی
نگین
۰۱ ارديبهشت ۰۰:۲۹
بلدرچین خاااااله خدارو شکرررر که یالمه شکلک خاله مطمین بووود تو قوی تر از این حررررفایی
پری بانو
۰۵ ارديبهشت ۱۶:۲۲
خداروشکر که مامان شدی عزیزم تبریک میگم و از خدا میخوام خودش نگهدار نی نی هامون باشه . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان