روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

زندگی زیباست ای زیبا پسند

زنده اندیشان به زیبایی رسند


سلام صبح قشنگ چهارشنه تون بخیر

این روزها حالم خوبه و نی نی تو دلمون جا خوش کرده،سونو و آزمایش غربالگری اول رو انجام دادم و دیروز به دکترم نشون دادم.خوشبختانه همه چیز خوب بود و نیازی ب ویتامین و اینا نداشتم

فقط همون یدوفولیک و لووتیروکسین و ویتامین د ۳ تجویز شدن،خداروشکر با یک چهارم لووتیروکسین کم کاری تیروئیدم کنترل شده و مشکلی نیست.

تو مطب خودمو وزن کردم و از بیستم اردیبهشت تا دوم خرداد فقط صد گرم وزن اضافه کردم😆

خعلی خوشحال شدم،آخه از یهویی چاق شدن میترسم،آخه میگن برای زایمان طبیعی نباید خیلی چاق بشی،زایمان سخت میشه.

یوقت فک نکنین کم میخورم و تو رژیمما!نه!غذامو خوب میخورم و خداروشکر وزنمم کنترل شده س.

مادرشوهرم قرار بود بره کربلا،با خواهرشوهرم.ولی تاریخ دقیق نمیدونست و ی روز سرزده برادر شوهرم راهیش میکنه مشهد،‌قتی اومد متوجه شدن ک پرواز یکشنبه س۳۱ اردیبهشت!طفلی چند روز آواره ی خونه ی خواهرش و دخترشو پسربزرگش بوده،طفلی هرچی ب برادرشوهرم میگه منو ببر خونه عفت اینا،اونم محل نداده😞خیلی ناراحت شدم،گفتم ب خودم زنگ میزدی میومدم دنبالتون

ی هفته مشهد بوده ی دکتر نبرده بودنش ک حداقل دارو ب اندازه کافی برای فشار و چربی خونش داشته باشه.وقتی ب شوهرم گله کردم،گفت کی میبردش؟گفتم من میبردم،درمانگاه و آزمایشگاه ک ب ما نزدیکه!یهو دستمو گرفت بوسید و گفت قربونت بشم مهربون من😍

پدر شوهرمم ک تنک و تنها مونده تو خونه

پیرمرد بینوا الان باید یکی دوروبرش باشه جمع و جورش کنه،ولی باز هم دست از تلاش برنمیداره و مدام ب گوسفند و مرغ و خروساش می رسه ی شب ک باهاش حرف میزدم گفتم چرا خودتو پابند چارتا گوسفند کردی آخه تو این گرما و اون سرما همش درگیرشونی

گفت میفروشم دیگه خسته شدم نمیتونم،ولی من ک میدونم دلش طاقت نمیاره،اگه کارنکنه دق میکنه

همیشه میگم خداسایشو بالا سرمون نگه داره،من ک پدر ندارم حداقل پدر همسرمو برای من نگه دار خدا


قضیه خادم حرمم فعلا معلقه،البته گفتن هروقت بیای مجدد برات کلاس تعیین میکنیم.نمیدونم بایه بچه تو شیکمم میتونم برم خدمت کنم یانه؟بعد دنیااومدنش میتونم ادامه بدم؟البته میدونم هرروز هفته نیست ولی خب باید بهش فکر کنم،ولی خیلی دوسدارم موفق بشم و برم.آرزوی کودکیم بوده


جمعه همسری همایش داره،بسلامتی همایش پنجمه😍وقتی یاد اولی میفتم ک کنسل شد قلبم درد میگیره،ولی خب خداخواست و با تمام مشکلات همایشها یکی یکی برگزار شدن،وحالا نوبت پنجمی شده،مهمانها دعوت شدن،قرارداد ها بسته شدن ولی وقتی رفتن مجوز بگیرن،اماکن گفته تالار اطلسیه مشکل قانونی داره،رفع نکرده مجوز بهتون نمیدیم

من موندم این تالار لعنتی وقتی منع قانونی داره چرا با همسرمن قرار داد بسته و کلی پول گرفته😤

ینی برم بزنم داغونشون کنم.

همیشه مسئولیت نوشتن کارتا وثبت سیستمی مهمونا بامن بوده،ولی این دفه من اصن تو هیچی دخالت نداشتم،ولی بازم مسئولیت چک کردن مهمونا هنگام ورود بامنه،مانتو فرمی ک همون اوایل دوره خیاطی برش زدم و دیگه ندوختم دیروز سرهم کردم و ان شالله امروز تمومه و قراره روز همایش بپوشم.البته تاجایی ک تونستم زاپاس دوخت کم گذاشتم ک اندازم باشه و شکمم قلمبه نزنه بیرون

حالا اگه تموم شد عکسشو براتون میذارم

خیلی اصرار کردم ک همون مانتوی عیدمو بپوشم ولی گفت نچ،بچه های شرکت هم قراره فرم شونو بپوشن.

برم ب کارام برسم ،بااین کمر درد و دلی ک تیر میکشه من چکاربکنم😢

۱۴ صحبت ۷ موافق ۰ مخالف
مهسا ر ب
۰۳ خرداد ۱۰:۳۶
عزیـــــــــــــــز دلم چه حس خوبی که نی نی داری تو دلت ♥♥
خداروشکر که کارای همسری هم روبراه شده 
واقعا یهویی چاق شدن بده
تبریک میگم که زایمان طبیعی رو انتخاب کردی، به امید خدا بدون مشکل به دنیا بیاد
پدربزرگ خدا بیامرز منم گوسفند داشت هی بهش میگفتیم بفرشو راحت باش میگفت باشه و هیچ وقت اینکارو نکرد
عفت جون هر وقت رفتی حرم منم دعا کنم ♥

جواب :

قربونت بشم
خدا پدر بزرگتو حفظ کن و عمرباعزت بهشون بده
به نظرمن ی بحظه سختی کشیدن بهتر از چند روز درد بخیه کشیدنه
چشم گلم حتما
الی بانو
۰۳ خرداد ۱۲:۳۴
خدا رو شکر که همه چیز خوبه عزیزم منم خیلی کم وزن اضاف کردم وقتی رفتم واسه زایمان همه فکر میکردن من همراهم‏!‏
ایشالا که تو کارتون موفق باشید
مراقب خودتون باش

جواب :

ممنون عزیزم
پس ختما خیلی لاغربودی
من با ۷۸ شروع کردم و حالا ۷۹.۷۵۰ شدم
Niloufar Joon
۰۳ خرداد ۱۳:۲۴
خداروشکر همه چی خوبه.
میگن اونایی که قدشون بلنده راحت تر زایمان طبیعی میکنن،برچه اساسی میکن نمیدونم.
کی معلوم میشه نینی دختره یا پسر؟

جواب :

ان شالله سوم تیرماه جنسیت مشخص میشه
چ جالب نمیدونستم
بانوی دی
۰۳ خرداد ۱۵:۱۰
سلام عزیزم. تو دلیت مبارک باشه.

جواب :

ممنون عزیزم
زهرای سعید
۰۳ خرداد ۱۷:۱۲
نی نی مبارک باشه . چند ماهته ؟

جواب :

سلام گلم
تازه س ماه رو تموم کردم عزیزم
مریم
۰۴ خرداد ۲۱:۲۰
اکثرا قدبلندا راحت تر طبیعی زایمان میکنن چون لگن پهن تری دارند. هورررراااا به قدت D:

جواب :

چ جالب
book lover
۰۶ خرداد ۱۱:۵۵
واییییی عزیزم نی نی داریییی
خوشبحالت انشالله صحیح و سالم ب دنیا بیاد 😍😍😘
بهار ◕‿◕
۰۶ خرداد ۱۳:۲۳
خداروشکر که نی نی خوب بوده تا الان:*

چه عروس خوبی هستی شما:)
^_^

جواب :

خداروشکر واقعا
عروس خوبه ی کی بودم من؟😅
خانوم وآقای آسمونی
۰۸ خرداد ۱۶:۰۴
عزیزدلم چطوره؟
نی نی خوبه؟
خوش میگذره؟چخبرا؟کم پیدااجی جون

جواب :

سلام گلم
شرمنده،خوبیم خداروشکر
راضیه
۱۱ خرداد ۱۳:۲۳
سلام عفت جون خوبی؟خداروشکر همه چی خوب بوده من ک هنوز آزمایشامو نبردم ب دکتر نشون بدم:((
امیدوارم مادرشوهرتم بسلامتی بره وبرگرده وسایه پدرشوهرتم خدا براتون حفظ کنه
خداروشکر همسرتم کاراش روبه راه شده ان شاءالله موفق باشه
من نه روزه نمیگیرم صبا ک ازخاب پامیشم سرگیجه های بدی دارم تو میگیری ؟
لی لی پوت
۱۱ خرداد ۱۸:۱۶
سلام تبریک میگم مامان شدنت رو امیدوارم به سلامت به دنیا بیاد :* آخی :)
جس فوق العاده ایه مگه نه ؟ :)

خانوم وآقای آسمونی
۱۶ خرداد ۰۹:۳۶
سلام سلام عزیزدلم خوبی؟کم پیدایی خب نمیگی دلم برات تنگ میشه
میشه یه خبرکوچولوازخودتونی نی بدی
مریم سادات
۱۸ خرداد ۱۶:۵۵
سلام عفت جونم خخوبی مامانی؟
دلم برات تنگ شده بود خیلی این روزا درگیر بودم!
اما بالاخره طلسم و شکوندم و اومدم!
هم آپ کردم هم ب دوستان سر زدم!
راست الان چند ماهه هستی؟
 چقد ذوق دارم برا بارداریت
ان شا الل به حق مرتضی علی تنش سلامت باشه و به راحتی زایمان کنی عزیزم

جواب :

سلام مریم جونم
دل ب دل راه داره عزیزم
الان آخرای ماه ششم هستم
فدای ذوق کردنت بشم
مهتاب
۲۷ خرداد ۱۳:۳۹
سلام عزیزم مبارک باشه نی نی تو دلتون 😍😍
منم منتظر نی نی هستم

جواب :

سلام گل
ممنوم
ان شالله ب سلامتی مادربشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان