روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

رهگذر عزیز

سلام دوست خوبم

متاسفانه متوجه پیامت نشدم

چ اشتباهی از من سرزده؟

لطفا دقیق تر توضیح بده،آدرس وبلاگت روهم برام بزار 

تشکر


سلام مجدد عزیزم

نه فداتشم حتما اشتباهی صورت گرفته

من هیچ وقت برای شما پیام توهین آمنگیز نگذاشتم

مطمئنی آی پی پیام آی پی منه؟

۲ صحبت ۱ موافق ۰ مخالف
خـــانمِ کـــوهنـــورد
۱۸ آذر ۱۰:۲۴
رمزتو نمیدی؟ :(

جواب :

گذاشتم عزیزم 
الان دوباره میام میزارم
مدافع حرم
۱۳ آذر ۲۲:۱۸
سلام رمزتونو نمیدین.

جواب :

من با مطالعه ی وبلاگتون متوجه نشدم شما ی خانوم هستین یا آقا

متاسفانه رمز به آقایون تعلق نمیگیره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان