روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

سلام عزیزای دلم

خیلی وقته اینجا نبودم

ینی اگر رمزش رو سیو نداشتم نمیتونستم بیام

خوبین همگی

کیا دیکه اینجا هستن و میخونن؟

کلی اتفاقات مختلف افتاده و شاید ی وقتی نشستم و براتون نوشتم

۳ صحبت ۵ موافق ۰ مخالف
Reyhane R
۱۵ آبان ۱۱:۰۴

سلام.من خواننده خاموش بودم و یه مدتی هم کانالت رو دنبال میکردم چند سال پیش.

چه خوب که برگشتی (:

جواب :

سلام ریحانه قشنگم
بانوی برفی
۱۶ آبان ۰۳:۱۶

سلام عزیزم

من سر میزنم همیشه 

ولی هیچ جا خبری ازت نبود

پیامم گذاشتم جواب نگرفتم

جواب :

سلام عزیزم
محبت داری شما
ان شالله ادامه میدم اینجا نوشتنم رو
امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ
۱۷ آبان ۱۲:۳۶

سلام. خوبین؟ :)

جواب :

سلام عزیزم 
خوبیم خداروشکر
شما چطورین؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان