روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

هجده آبان 1401

دوست دارین چیا بگم بهتون؟

از کجای زندگی یهو غیبم زد و بی خبرید 

بپرسید تا جواب بدم

 

۲ صحبت ۰ موافق ۰ مخالف
بانوی برفی
۲۱ آبان ۱۱:۵۸

چرا یه دفعه  کانال رو حذف کردی و غیب شدی

الان خوبی عزیزم

کاش دوباره بنویسی

راستی هنوز خونه ی عمه خانومی

 

جواب :

سلام عزیزم
اره اشتباهی پیش اومد
میخواستم دیلیت اکامنت کنم که شماره های همسری از تو تلگرامم پاک بشه
غافل از اینکه کانالمم پاک شد

منم دیگه دل و دماغمو از دست دادم بریا نوشتن دوباره
ی مدت تو اینستا خوب فعالیت داشتم
که اونم پیج خراب شد و دیگه فعالیت جدی ندارم

الانم که اینجام فعلا

آره هنوز خونه عمه خانوم هستیم
ما اومدیم طبقه بالا و پدرشوهر مادرشوهرم طبقه پایین(خونه قبلی من)
و خب دو ماهی هست پدرشوهرم فوت کرده و مادرشوهرم تنهاس پایین
بانوی برفی
۲۱ آبان ۲۲:۱۹

عزیزم انشالله خونه ی دلخواهت رو به زودی یاری و ساکنش بشی

آخی یادم افتاد واسش سوپ میکس میکردی 

خدا رحمتشون کنه

روحشون قرین رحمت و آرامش

جواب :

مرسی عزیزم ان شالله

آره طفلک ی لقمه غذای راحت از گلوش پایین نرفت

خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان