روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

روزمرگی 003

   سلام

    روزتون بخیر

   روزهای آخر حضورمون تو این ساختمونه

    احتمال فردا پس فردا جا ب جا میشیم به دفتر جدید

اصلا از اثاث کشی خوشم نمیاد

خداکنه وقتی جاب جا بشیم ک  خودمم باشم

چون مطمئنم یکسری اسناد و مدارک مورد نیاز من رو این آقایون گم میکنن

 

فردا ظهر جایی قراردارم و شرکت نیستم

 

امروز باید همه کارامو بکنم تا برای سه شنبه آماده باشم

 

همسر و همکار رفتن دفتر جدید رو ببینن و با مستاجر قبلی سر برداشتن یا برنداشتن پارتیشن ها صحبت کنند

 

منم برم ی چای بریزم و با شکلات تلخ 96 دصدم بخورم و برم پی کارام

 

شیرینی فروشه دیگه 96 درصد نداشت

گفت 92درصد داریما

گفتم من اینقدر 96 خوردم 92 بهم نمیفته

اما چنتا دونه 92 برداشتم

بد نبود به تلخی 96 بود

 

 

از آبان متنفرم

با اینکه اول و پنجم و آخرش تولد سه تا از عزیزترینای منه

۰ صحبت ۲ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان