روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

پدرشوهر نازنینم رفت

پدرشوهرعزیزم بعد چند روز مهمون بودن امشب با پسر بزرگش رفت

جاریم خبر بدی بهم داد ک از شدت ناراحتی دست راستم هنوز درد میکنهگدر اولین فرصت توضیح میدم

۲ صحبت ۱ موافق ۰ مخالف
مامانه لیا
۲۸ مرداد ۰۹:۱۶
جاشون خالی نباشه
ان شاالله بلادوره گلم 
عفت جون رمزو گم کردم من

جواب :

چشم میدم بهت
من
۰۴ شهریور ۱۳:۱۱
سلام عزیزم
میتونم رمزتونو داشته باشم؟

جواب :

تو وبت امکان ثبت نظر خصوصی نبود گلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان