روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

گاهی یک نفر کاری باهات میکنه که مجبوری بد باشی


۳ صحبت ۱ موافق ۰ مخالف
من و ...
۱۳ آذر ۰۸:۲۶
گاهی اوقات رفتار ما ربطی به شخصیت ما نداره
بلکه بستگی به رفتار طرف مقابلمون داره

با بعضی ادمها باید مثل خودشون رفتار کرد

فقط نزار رفتارش باعث خودخوری تو بشه و عذابت بده

جواب :

و این درد منه عزیزم
چرا وقتی مث خودم رفتار میکنم اشتباه میکنن در موردم
رفتارشون حالمو بد میکنه
و اینکه مجبورم منم رفتارمو تغییر بدم حالمو بیشتر بد میکنه
حمدان مقدم
۱۳ آذر ۰۹:۳۰
سلام
اگر این جمله درست باشد!
پس بین شما  و   او هیچ فرقی نیست

جواب :

گاهی نمیشه ب کسی توضیح بدی ک داره اشتباه میکنه
مجبوری بزاری در اشتباه خودش باقی بمونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان