روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

یا حسین(علیه السلام)




سری به نیزه بلند است در برابر زینب

خدا کند که نباشد سر برادر زینب

لینک دانلود مداحی


http://s5.picofile.com/d/8145830476/5a4d21b2-ea22-412a-a0cf-3a2640073e2a/038.mp3


سلام آقاجان
دو سال پیش وقتی موقع عقد بجای مراسم عروسی سفر کربلا خواستم
با خودم گفتم دیگه زائر کربلا شدم
تو دلم قند آب میکردن
کلی خوشحال بودم
ولی ...
ولی بعدش فهمیدم نمیتونیم بیایم
مشکلی هست که حل نمیشه و با ما هست همیشه
آقا جان
دوستام دارن میان زیارت
نمیدونستم چی بگم بهشون که بهت بگن
اصن رویی ندارم که ازتون چیزی بخوام
آقا جان
بغض گلوم رو گرفته
کاش امام رضا حداقل منو بطلبه
نگین این طوری
خودم میدونم که فاصه مون تا حرم کمه فقط چنتا ایستگاس
ولی ...
ولی هر ررفتنی طلبیده شدن نیست
دوسدارمم سه شنبه برم حرم
امیدوام طلبیده باشه و حال خوشی بهم دست بده
به حال خوش نیازمندم بسی :(
۱ صحبت ۰ موافق ۰ مخالف
نگین
۳۱ فروردين ۱۶:۳۰
چرااااا نمی تونی بررذی عفت جووووون؟؟؟؟
وااااای یادش بخیر اربعین من کربلا بودم وااااای خدایا دوباره اللهم الرزقنا زیارت اربعین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان