روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

فانکشون

چیزی تا پایان چالش فانکشون نمونده

تا وقت هست برم رنگ آمیزمو شروع کنم :)


+ هوا امروز خیلی عالیه خداکنه برای شهادت امام رضاهم هوا خوب باشه بتونیم بریم حرم :)


+روزای تعطیل همسری خیلی میخوابه:/ قهربکنم یا نکنم؟ :دی


+یک باب آشپزخانه ی منفجر شده منتظر منه یکی بگه برو ب کارات برس :|


+ ...(ینی ادامه دارد :دی)



۴ صحبت ۵ موافق ۰ مخالف
ابو اسفنج بلاگفانی
۰۸ آذر ۱۱:۰۹
درود بر شرفتون! آفرین.

جواب :

:)
شنل قرمزی
۰۸ آذر ۲۰:۰۰
سلام عزیزم
نه قهر نکن گناه داره :)))
برو به کارات برس ببینم تنبلللل
نوشته هات رمزیه 

جواب :

سلام گلم

قهر نکردم :دی

همه کارامو کردم و باز کیک پختم سینک پراز ظرف شده که قراره همسری بشوره :دی

الان برات رمز میزارم گلم
خانوم و آقای آسمونی
۰۸ آذر ۲۱:۴۴
ای جآن عزیزم!
ان شاءالله برف میاد براتون غصه خوردی عزیزم!
اره فک کنم همون تگرگه؟اره؟

جواب :

تگرگ نه گلم ی برفای ریز و گرده گلم
خانوم و آقای آسمونی
۰۸ آذر ۲۱:۵۳
خانمی قهرنکن؛اذیتش کن^_^

جواب :

باچه :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان