روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

شب ازنیمه گذشته😊

خوابم میاد ولی نمیبره


📎 ساعت پنج ناهار بخوری===» ساعت دوازده شام بخوری


📎 ساعت دوازده شام بخوری ===»تا آخر فوتبال صدوبیست بیداربمونی


📎 تا آخر فوتبال صدوبیست بیداربمونی===» دیر بخوابی


📎 دیر بخوابی===»نماز صب بیدارنشی


📎 نماز صب بیدار نشی===»عذاب وجدان بگیری


📎 عذاب وجدان بگیری===»تاشب اعصابت داغون بمونه


📎 تاشب اعصابت داغون بمونه===»مدام غر بزنی


📎 مدام غربزنی===» زندگیت تلخ بشه


📎📎 میخوای زندگیت تلخ نشه؟بروبخواب ک نماز صب خواب نمونی و عذاب وجدان نگیری و اعصابت داغون نباشه و غر نزنی و زندگیت تلخ نشه


👈برای من که این دور صحت داره،برای شما چطوریه؟

۵ صحبت ۵ موافق ۰ مخالف
مهاجر ..
۱۰ دی ۱۱:۰۲

برای من اینطوریه که اگر میخوای دیر میخوابی حتما بگو بیدارت کنن، تاکید هم کن راحت بیدار نمیشما خیلی صدام کن !! :)

جواب :

ما دونفریم،هردو هم وقتی خسته باشیم و بخوابیم اصن صدای زنگ گوشی و اذان رو متوجه نمیشیم
کس دیگه هم نیست بیدارمون کنه😓
ما جــــــــღــــــدہツ
۱۰ دی ۱۱:۳۰
منم همینطور😄

جواب :

عه
هیچکش تنها نیست
همراه هم😁
مریم
۱۰ دی ۱۲:۲۱
حالا که بیدار نمیشین خودتون لااقل آیه آخر سوره کهف و بخون قبل خواب که خدا بیدارتون کنه :)

جواب :

همیشه بیدارمیشیم ولی شبایی مث دیشب ک ظهرش نمیخوابم و عصر خوابم میگیره و میخوابم
دیگه تا دیروقت خوابم نمیبره و این میشه ک نمازم قضا میشه

عه نمیدونستم😊ممنون ک گفتین
منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
۱۰ دی ۲۱:۵۱
شمارتونو بدین موقع اذون زنگ بزنیم بیدارتون کنیم D:

جواب :

خخخخخ
خیلی ممنون عزیزم،لطف میکنی
ولی بخدا فقط بعضی وقتا ک عصر بدموقع میخوابم شبا بیخواب میشم🙈
خانوم و آقای آسمونی
۱۱ دی ۲۱:۴۸
جانا*_*
وای من شاعریت بشم

جواب :

😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان