روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

گرنگه دارمن آنست که من میدانم....

دیروز_خونه

صب ک از خواب پاشدم و رفتم سرویس لباسم خونی بود

تاشب ک برم دکتر مردم و زنده شد

دیشب_مطب دکتر

ضربان قلب بچه م دیده نشد،نوبت دادن برای یکشنبه ک ان شالله دیده بشه

استراحت مطلق تا اون روز

امروز_خونه

همسر رفت شرکت

من روی مبل خوابیدم،استراحت

ساعت ده و چل دقیقه،با سرگیجه چشم بازکردم

خونه دورسرم میچرخید

فک کردم حال من بده

اما صدای ظرف ها و قابلمه ها،تکون های آب آکواریوم،لرزیدن زمین زیر پام

زلزله بود

دویدم درواحد رو باز کردم

یکی از پایین گفت زلزله بود تموم شد

دستام میلرزید

یهو داغ شدم،خون

دستام میلرزید قلبم میزد،ب همسرپیامک زدم

تا درازکشیدم ک آروم بشم،باز زمین لرزید

تارسیدم جلو در باز آروم شد

دوباره دراز کشیدم باز لرزیدم دیگه نایی نداشتم

بازهم خون

همسری رسید

من گریه میکنم

کمی بعد پس لرزه ی سوم

همسری نگران شد و گفت ک بیایم خونه مامانم

برای من و نی نی که نمیدونم موندنی هست یانه دعاکنید

فعلا بهترم تابعد

۹ صحبت ۱ موافق ۰ مخالف
ما جــــــــღــــــدہツ
۱۶ فروردين ۲۰:۱۷
انشاءالله صحیح و سالم به دنیا میاد و شمارو خوشحال میکنه:)

جواب :

ان شاءلله
مریم
۱۶ فروردين ۲۰:۴۱
منم بعد زلزله یاد تو افتادم
انشالله که هردوتون خوب و سالم کنار هم میمونید

جواب :

ان شاءلله
Niloufar Joon
۱۶ فروردين ۲۲:۰۶
ای بابا.
ان شاالله تا اون موقع نینی میاد.امیدوارم به سرنوشت من دچار نشی فقط.

جواب :

ان شاءلله😢
mohanna ...
۱۷ فروردين ۰۱:۲۹
ان شاء الله مسافر کوچولو بسلامتی میاد...

امن یجیب المضطر ارا دعاه و یکشف السوء

جواب :

ان شالله
فری خانوم
۱۷ فروردين ۱۲:۰۶
خیلی ناراحت شدم ... مواظب خودت باش عزیزم

جواب :

تاالان ک بخیر گذشته
ازشب میترسم
راضیه
۲۰ فروردين ۲۳:۰۴
سلام عفت جون خوبی عزیزم
تو هم ک مث من نی نیت زخمی شده :(((
این زلزله ها هم شدن غوز بالا غوز
ان شاءالله حال جفتتون خوب باشه :)

جواب :

سلام عزیزم
آره گلم ،این زلزله خیلی بد بود،ولی خداروشکر هیچ اتفاقی نیفتاده و همه چیز خوبه،ان شالله نی نی توی هم حالش خوب باشه
نگین
۰۱ ارديبهشت ۰۰:۱۴
پس  بگو بیخود مبدنبود پ اون روز من ان قدددد نگرانت بودم شروع به پیدا کردنه ادرست کردم
نگین
۰۱ ارديبهشت ۰۰:۱۶
پس  بگو بیخود نبود اون روز من ان قدددد نگرانت بودم.و شروع به گشتن برا یافتنه ادرست کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان