روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

زیرپایم زمین میلرزد

خوابم میاد

ولی نمیدونم الان ک چشامو میبندم،فردادوباره باز میکنم؟

چ حس تلخیه

ولی خداوکیلی چن نفرمون آماده ایم ک ی شب چشامونو ببندیم و نگران بازکردنش نباشیم

نمیدونم کسی هست ک باید حلالم کنه یا نه؟

خدایا تانیامرزیدی ازاین دنیا نبر

دوستان هم شهریم،زیر سایه ی امام رضا راحت بخوابید♥

۱۳ صحبت ۳ موافق ۰ مخالف
آوا Sh
۱۷ فروردين ۰۸:۱۱
سلام عزیزم.
خوبی؟
امیدوارم که دیگه این زلزله ها قطع بشه...
از دیروز که تو اخبار اینارو خوندم همش نگران دوستان مشهدیم هستم...
مواظب خودت باش دوست خوبم...
میبوسمت.

جواب :

سلام عزیزم
خوبیم خداروشکر
نگران کوچولوم هستم،دعاکن طویش نشده باشه
فداتشم منم میبوسمت عزیزم
مهسا ر ب
۱۷ فروردين ۱۲:۳۹
من دیشب خبرو شنیدم، واقعا غم انگیز بود
خدا به هممون رحم کنه

جواب :

واقعا ناراحت کننده بود
ان شالله
مریم.ا
۱۷ فروردين ۱۷:۴۷
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم خوبین خیلییییییییییییییی خوشحال شدم وقتی کامنتتو دیدم و نگران بابت زلزله ان شالله خود امام رضا مواظبتون باشه. هب حالا به سلامتی چن هفته ای

جواب :

سلام عزیز دلم
خداروشکر بخیر گذشت زلزله ها
الان هفت هفته و چارروز
عاشق خدا
۱۷ فروردين ۲۲:۰۹
سلام عفت جان خوبی؟؟؟
حال خودت و همسرت و کوچولو خوبه؟؟

وای خدا زلزله خیلی بده
از رز خبر داری؟

مراقب خودتون باشید

جواب :

سلام عزیزم
ماسه تاخوبیم خداروشکر
اون سه تاهم خوبن الحمدالله😍
چشم گلم،ممنون ک ب فکرمونی
آوا Sh
۱۹ فروردين ۰۸:۲۰
قربونت برم عزیزم ایشالا که نینیت سالم و سلامته و میاد تو بغلت.
خوبی؟
اوضاع مشهد آروم شد؟

جواب :

فداتشم عزیزم
والا پس لرزه ها همچنان ادامه داره،اگه از سه ریشتر بالاتر باشه حس میکنیم
من بهترم ولی نگرانم دیگه
ان شالله همه ی بچه ها سالم باشن
**مهتاب **
۱۹ فروردين ۱۰:۵۹
سلام عزیزم خوبی؟؟؟
وای چ اتفاق بدی 
الان خوبی ؟؟؟نی نی چطوره؟؟؟؟

جواب :

خوبم گلم خداروشکر
از نی نی بیخبرم
خانوم وآقای آسمونی
۱۹ فروردين ۲۳:۰۷
سلام ابجی جان چطوری؟خوبی؟
چندباری کامنت گذاشتم به دستت نرسیده فدات بشم.
حالت خوبه؟حال نی نی خوبه؟
وقتی شنیدم کلی ترسیدم ذکرگفتم وقتی اومدم دیدم پست گذاشتی خداروشکر کردم فدات شم.
مراقب خودت باش.
الهی به حق امام رضا ع نگه دارهمه ی عزیزان باشه.

جواب :

سلام عزیزم
خوبی گلم؟
من فعلا خوبم.
آره متاسفانه کامنتی نداشتم ازت گلم
نی نی ک والا امروز عصر تکلیفش مشخص میشه
ممنون ک ب فکرمونی
انشالله ک همه حالشون خوب باشه و زیر سایه ی آقا امام رضا باشن
بهار ^_^
۲۰ فروردين ۱۱:۲۵
سلام عزیزدلم
خوبی؟
نی نی خوبه؟!
رفتی دکتر؟

جواب :

سلام گلم خوبم عزیزم
دکترکه نرفتم ولی امروزاید میرفتم سونوگرافی ک متاسفانه نوبت شون پر شده بود،باید صبرکنم فردابرم
ان شالله خبر سلامتی نی نی رو هم میذارم براتون
حنا
۲۰ فروردين ۱۳:۲۶
سلام دوست جان.خواننده خاموشت هستم از قبل ازدواجت ..امابعدازاینکه رمزی شد دیگه نتونستم دنبالت کنم .خوشحالم که مادر شدی و تو راهی داری.ان شاالله که تودلیت صحیح وسلامت.باشه.لطفا خبر سلامتیش رو عمومی کن مابدون رمز ها هم خوشحال بشیم.

جواب :

سلام گلم
اگه آیدس تلگرامت رو بدی رمز رو برات میذارم
ب اخترام شما پست بعدی رمز نداره😉
مریم.ا
۲۱ فروردين ۱۱:۳۷
کجایی عزیزم دقیقا کجایی؟

جواب :

توخ‌نه ،دقیقا وسط خونه جلو تلویزیون😅
فدات بشم عزیزم
رهرو
۲۱ فروردين ۱۳:۲۶
سلام عزیزم
زود بیا و بنویس از نینی چه خبر؟

جواب :

سلام عزیزم
نوشتم گلم
خداروشکر سالمه
آندیـ ـا
۲۷ فروردين ۱۰:۳۲
عزیزم :(
خیلی وحشتناک و ناراحت کننده بود...
خُدارو صد هزار مرتبه شُکر که بخیر گذشت...
نگین
۰۱ ارديبهشت ۰۰:۲۱
خدایا تا نیامرزیدیمون از دنبا نبر  الهی امبییییییین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان