روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

بعد از کلی نبودن

سلام دوستایخوبم

دلم برای نوشتن اینجل تنگ شده بود😆

ببخشید ک کم رنگ شدم،نت ندارم و عصرها بانت همسری وصل می شم و بیتراز ی گپ تلگرامی بیشتر فرصت نمیکنم

حالم خداروشکر خیلی خوبه،دیگه از سردرد و سرگیجه و تهوع های روزانه و چندباره خبری نیست

هرچند کوچولومون ب محض اینکه گرسنه میشه مامانش رو وادار ب تهوع میکنه

و این باعث میشه ک من حتی ی لحظه هم نتونم کرسنگی رو تحمل کنم و مدام درحال خوردنم

خب نتیجه ش رو حدس بزنین،کسی ک تو س ماه ب زور دوکیلو اضاف کرده بود در یک ماه ناقابل دوکیلو یهویی اضافه کرد و دکترجانش گفت ک خیلی یهویی زیاد کردی😥

فک کنم ی عده هستن ک بی صبرانه منتظرن ببینن کوچولوی تو دلی من چیه؟

صادقانه حدستون رو بنویسین،البته من میگم بچه م چیه

روز چهار تیرماه صب زنگ زدم سونو گرافی  و نوبت گرفتم و سراسیمه خودمو رسوندم آخه گفت باید حضوری بیاین و نوبت رو تحویل بگیرین

تو مطب دکتر چهار خانوم باردار بودیم ک دوتامون دوقلو باردار بودن و هرچارتامون برای سونوی آنومالی اومده بودیم

من نفر چهارم گروه بودم

هرسه نفر ک رفتن داخل و برگشتن دکتر گفته بود بچه ها پسرن

ینی عملا پنج تا پسر

من ک رفتم داخل و دراز کشیدم روتخت ب هرچیزی فک میکردم جز اینکه یهو برگرده بگه

«یک عدد جنین زنده ی پسر»

شوکه شدم،اشک تو چشام جمع شد

این یعنی حس مادرانه ی من درست بوده و کوچوی دلبند من پسره

از اول یارداریم من میگفتم پسره همسری میگفت دختره

دیگه نفهمیدم دکتر چیا کفت و منشی چیا نوشت فوری جواب سونو رو گرفتم و رفتم مطب دکترم

سونو رو دید و گفت گل پسرت سالمه و هیچ مشکلی نداره

ازوقتی فهمیدم پسره احساس مسئولیت بیشتری میکنم

همش میگم خدایا کمک کن بتونم ی پسر پا تحویل جامعه بدم،پسری ک باعث سربلندی خانواده ش و خوشبختی همسرش باشه

الانم ک گل پسرم داره پنج ماهگیشو تموم میکنه و بزودی وارد ماه ششم میشه

شکمم قلمبه شده و ب نظرم بزرکتراز حد معموله،خداکنه بچه م رشد کرده باشه،نه خودم😅

حرکتاش خیلی واضح شده،لگد زدناش،قل خوردناش

جالبیش اینجاس ک داشتم ی رمان عاشقانه میخوندم،ی قسمت خیلی گریه دارشد،پسرکم مدام وول خورذ و لگد زد،همین ک گوشی مو جمع کردم آروم گرفت

بچه م اخساساتیه😍مث مامانش

ب سلامتی آزمون کتبی مانتو دوزم رو هم قبول شدم،هفته ی آینده آزمون عملیشه تموم کنم دیگه ماری ندارم

میخوام ان شالله برای گل پسر پتو ببافم

شایدم ژاکت

راستی ما اثاث کشی کردیم ب ی خونه بزرگتر،گل پسرم ی اتاق مخصوص برای خودش داره ک تصمیم دار براش تزئین کنم،کلی نقشه دارم برای اتاقش

ان شالله عکس هم میزارم

تابعد

مواظب خودتون و خوبیاتون باشین

۷ صحبت ۲ موافق ۰ مخالف
مهسا ر ب
۱۹ تیر ۰۸:۵۹
جالبه ها! هممون ی دور نبودیم
من همش حس میکردم دختره (: اما هرچی باشه فرقی نداره مهم سالم و صالح بودنشه
منظتر حضور پر رنگت هستیم

جواب :

آره واقعا
باباشم فک میکرد دختره،گندم خانوم
اما واقعا فرقی نداره ، مهم سلامت بچه س
ازاین کمرنگ ترنشم پررنگی پیش کشم😅
آبان ...
۱۹ تیر ۱۳:۰۲
سلام 
وای ای جان //شازده پسر 
الهی :)))
وای چقدر قشنگ به رمان خوندن واکنش نشون داده 
خونه نو مبارک باشه ..ایشاالله پر بشه از خاطرات خوب 

جواب :

سلام عزیزم
آره دیگه شد گل پسر مامانش
برای خودمم جالب بود
وقتاییم ک حالم بده و دلم گرفته س اصلا تکون نمیخوره
تاباهاش حرف نزنم و نگم ک خوبم ب حرکت نمیاد
ممنون عزیزم
**مهتاب **
۲۱ تیر ۲۰:۱۹
سلام عزیزم 
مبارک باشه عزیزم

جواب :

ممنون مهتاب جون
زهرای سعید
۲۴ تیر ۱۵:۱۰
آخی مبارک باشه عزیزم. تبریک میگم.  ایشالا یه پسر سالم و صالح و خوشگل موشگل بشه  واسه مامانش.  مایه افتخار همه ^_^
حس مادری هیچوقت اشتباه نمیکنه.
راستی تو مشهدی؟ دکترت کیه؟

جواب :

ممنون عزیزم
ان شالله نی نی شماهم سالم و سلامت دنیابیاد
واقعا درسته
من مشهدم،خانم دکتر مسگر پور
مریم.ا
۲۵ تیر ۱۳:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ای جووووووووووووووووووووووونم خدا رو شکر
**** *** ** *** **** *** ***
*** **** *******
**** **** ** ****
*** ***** **** ** ****** ** **

الهی همیشه سالم باشین

جواب :

وای خداروشکر عزیزم
آوا Sh
۰۵ مرداد ۰۹:۲۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام بانوی عاشق جانم.
خوبی عزیزم؟
به به پس دیگه حسابی مامان گرد و قلبمه شدی...
انشااالله که گل پسرت صحیح و سالم بیاد تو بغلت عزیزم.
رمز پست دربند:*** 
میبوسمت.مواظب خودت باش.
راستی خونه ی جدید هم مبارک باشه.

جواب :

سلام بروی ماهت آواجان
خوبم خداروشکر
خیلی قلمبه شدم
ممنون عزیزم بابت رمز
تشکر
مریم سادات
۱۸ مرداد ۱۴:۵۰
سلام عفت جووووووووووونم عزیزم چطوری دلم واست تنگ شده بود منم این روزا کمتر فرصت شده تا بیام
مبارک باشه مامانی گل پسر دار میشین ان شا الله
خونه جدیدم مبارک
ان شا الله که در پناه خدا سلامت باشین همگی
راستی من رمز ندارم برام بفرستش ممنونم!

جواب :

سلام بروی ماهت عروس خانوم
آره دیگه گل پسر تاح سر
ممنون عزیزم مستاجری ینی خوش نشینی
رمز گذاشتم برات گلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان