روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

مهر ماه مهربانی

اولین روز مهرماهی تون بخیر و شادی باشه دوستان

امیدوارم آغاز خوبی برای محصلین و دانشجوها باشه

ولی از صمیم قلب خوشحالم ک درس نمیخونم😅

اینهمه سال دوری از دفتر و کتاب و استاد باعث شده به یه تنبلی شیرین دچار بشم و اصن حاضر نیستم به دوران درس و دانشگاه برگردم😁

بااینکه شاگرد زرنگ بودما فک نکنین یوقت تنبل بودم و ازدرس فراری😱نه!!!!!!!

دوران تحصیلم  که مرور میکنم یه نکته باحال داره توش

اینکه من هیچ وقت معدل نهاییم بیست نبوده

دوران دبستان معدل نهایی هر سالم ۱۹بود

دوران راهنمایی ۱۸

دوران دبیرستان۱۷

و فوق دیپلمم ۱۶بود

دیگه فک کنین من اگه قرار بود تا دکترا و فوق دکترا میخوندم چه آبرویی از خودم میبردم بااین سیر نزولی معدلم😅

پس میبینید ک ترک تحصیل من همچین زیادم بد نشد

عوضش داداش کوچیکم با رتبه ی دورقمی کارشناسی قبول شد و روی همه رو کم کرد،کی فکر میکرد بچه ی ته تغاری و شر و شلوغ مامانم ک درست و حسابی هم درس نمیخوند دولتی لیسانس بگیره

ولی خب دلم براش می سوزه ک با اینهمه تلاش کار درستی نصیبش نشد

-----------------------------

همیشه آرزو داشتم با بچه م برم مراسم شیرخوارگان حسینی

ولی خب پاشا جون من به این مراسم نرسید،ولی ان شالله خدا قسمت مون کنه سال دیگه میریم،اون موقع ان شالله ده ماهه شده😊

خیلی دوست داشتم شب اول محرم برم حرم،ولی همسری گفت فردا شب،ینی دیشب بریم حرم

ولی دیشب مامانم اینا اومدن خونمون

طفلکی برام کلی سبزی خریده بود و شسته و ریز کرده بود و من فقط باید بسته بندی میکردم😊

کلی شرمنده شدم

مامان خندید و گفت امسال برات اینکارو کردم،سال دیگه خودت میدونی و پسرت،هی بگی نکن،دست نزن،بشین بچه😁

الهی من فدای شلوغ کاریاش بشم😍

داداش بزرگه زحمت کشید و آینه ی حموم رو برامون وصل کرد ،هروقت میاد من یه دریل کاری دارم تو خونه

بعد رفتن مامان اینا به همسری گفتم پاشو بریم حرم

ولی متاسفانه تنبلی کرد و هی گفت ی ساعت دیگه ی ساعت دیگه ک خوابش برد و منم قهر کردم

ساعت ده سفارش کوکو سبزی دادن،منم درسکوت غذا درست کردم و خوردیم

از پشت پنجره به سمت حرم امام رضا ایستادم و با دلی شکسته کلی گریه کردم

خیلی وقته حرم نرفتم و آقا هنوز منو نطلبیده،گفتم آقا من بدم قبول،این طفل بی گناه ک تقصیری نداره،ب خاطر اونم ک شده بطلب بیایم زیارت،نمیدونین چه درد بدیه،اینکه اینهمه ب آقا نزدیک باشی ولی نتونی بری پابوسش

از دیشب تو خودمم،باهمسری حرف نمیزنم،طلبیده نشدن تقصیر اون نیست ولی خب من دستم به جایی نمیرسه با همسری سرسنگین شدم

خودش میدونه که اگه تنبلی نمیکرد میتونستیم بریم حرم

-------------------

دیشب پاشا خیلی عجیب تکون میخورد،انگار میخواست روی شکمم یک بعلاوه(+)طراحی کنه،گاهی ب زیر سینه و پایین شکمم فشار وارد میکرد،گاهی ب پهلوهام در حد سوراخ شدن فشار میاورد😢

با وجود دردای یهویی ولی خیلی برام شیرینه دیدن حرکتاش

باباشم ک غش میکنه براش

روز پنجشنبه صبح نوبت مراقبت بهداشت داشتم

وزنم رو چک کرده شدم ۹۰کیلو😥

از ۲۵مرداد تا ۳۰شهریور ۲کیلوگرم اضافه کردن برای یک زن باردار زیاده آیا؟

اینا که کشتن منو،اول گفتن حتما دیابت داری،آزمایش دادم قند ناشتا و بعد صبحانه م ۹۳و۸۳بود

حالا میگن حتما دفع پروتئین داری😢😭 باید آزمایش ادار ۲۴ساعته بدی

این وسط متخصص زنانی ک تحت نظرشم میگه همه آزمایشات عادیه

ولی پزشک عمومی مرکز بهداشت منو به سیخ سرخ کشیده

من نه ورم دارم،نه فشارم بالاس چرا شک کردن به دفع پروتئین؟

وای پاشا پهلوهامو سوراخ کرد

--------------------------------

روز پنج شنبه بعد ازاینکه از بهداشت برگشتم نیم ساعت خوابیدم

بعدش ناهار لوبیا پلو درست کردم و چسبیدم ب جارو کشیدن خونه

آشپزخونه رو هم حسابی سابیدم و با یه کمر درد شدید ولو شدم رو زمین

همسری که اومد ناهار خوردیم و من سریع ظرفارو شستم ک بعدش تنبلی نیاد سراغم و ظرفا روی هم تلنبار نشه(عادت بد همیشگی من🙈)

وحالا بعد گذشت تقریبا سه روز خونه هنوز مث گل می مونه😊😉😁

-------------------------

امروز میخوام با پارچه ی چادر نمازیم برای خواهری مقنعه آستین دار برای نماز بدوزم

دیروز فیلمش رو دیدم و فکر میکنم بتونم بدوزم براش😊

----------------------

خب من برم ظرفای صبحانه رو بشورم و برم سراغ خیاطی

لطفا دعا کنید آقا مارو هم بطلبه😢😭

۱۴ صحبت ۳ موافق ۰ مخالف
خـــانمِ کـــوهنـــورد
۰۱ مهر ۱۱:۵۸
اول مهر شماهم مبارک 

حالا حرص نخور .. اگه خیلی دلت تنگ شده با آژانس برو و برگرد دلت باز بشه من خودم ببینم همسرم یکم نق میزنه و اون کاری رو ک من دوست دارم انجام نمیده خودم دست بکار میشم اونم به غیرتش برمیخوره و باهام همراهی میکنه .. دیروزم هی بهش گفتم نمیتونم جارو برقی رو بیارم سنگینه گفت خودم جارو میکنم .. فک کن من کل اشپزخونرو تمیز کردم یه دور لباس ریختم لباسشویی .. شامم بار گذاشتم ولی حاج اقا بلند نشد منم بهم برخورد خودم پاشدم جارو رو کشون کشون اوردم اقا تازه از جلوی تی وی پاشد :)))))))چقدر طولانی شد 

جواب :

مرسی گلم

دقیقا مث آقای من
تا خودم دست بکار نشم از جاش جم نمیخوره
البته از حق نگذریم بعضی وقتا هم یهویی خودجوش موتورش روشن میشه😉
تو این شرایط تنهایی نمیتونم برم
بـانـوی بـرفـی
۰۱ مهر ۱۲:۱۰
امروز حس خوبیه پاییز رو دوس دارم چون به خاطر بچه های مدرسه ای هم که باشه شلوغه و بوی زندگی میاد همیشه از  خلوت بودن شهر بدم میومد ومیاد  حتی عاشق شلوغی وعید وتابستونم😉
تنها اشتباهم انتخاب رشته فنی وحرفه ای بود چون من انسانی رو دوس داشتم حتی شرایطم داشتم با معدل ۱۸/۵میتونستم هر رشته ای بزنم😐😕
مامانا خیلی به فکرمونن من چهار ساله که ازدواج کردم به جز یه بار سبزی کوکو هنوز نخریدم اونم مامانم انقد باهام بحث کرد که گرون بهت داده😀
قبولی داداشت مبارک باشه انشالله یه کار خوب گیرش بیاد و همیشه موفق باشه
من که همیشه عاشق بیرون رفتنم اگه شوهر تنبلیش نیاد همیشه حتی شده یه دور کوچیک باید برم
حرم رفتی واسه ما هم دعا کن

جواب :

منم امروز عاشق مهر شدم
آخه همه ی بچه های شر و شلوغ ساختمون رفتن مدرسه و خونه در سکوت کامله😁
منم عاشق تجربی بودم ولی خب اول دبیرستان مجبور شدم کاردانش ثبت نام کنم اونجا دیگه عاشق رشته کامپیوتر شدم
آخرشم بدردم نخورد😢
حیف دوسال فوق دیپلم خوندم
منم تو این ی ساله فقط سبزی خوردن خریدم و هنوچاقو دست نگرفتم سبزی خورد کنم

منم عاشق پیاده رویم😍

دعاکن آقا بطلبه حتما ب یاد همه دوستان هستم مخصوصا تو😘
فری خانوم
۰۱ مهر ۱۲:۲۳
سلام عزیزم
ای جانم ..... منم دلم ضعف رفت واسه نی نی مون ...
حق داری ناراحت باشی .... انشالله امشب میرین حرم .. التماس دعا دارم خیلی خیلی ...
چقدر خوب که خیاطی بلدی ... منم میخوام برم یادبگیرم ...  در حد اینکه حداقل بتونم برا خودم ی چیزی بدوزم

جواب :

سلام گلم
قربون دلت ان شالله نی نی تو بغل بگیری
تا آخر هفته امکانش نیست همسرم بشدت سرش شلوغه تو شرکت،حتی امروز ناهارم نیومد خونه
آره حتما برو خیاطی خیلی باحاله
فقط دوره ی نازکدوزش خیلی اولیه س ،ب همون اکتفا نکنی، بفکر  بعدیاشم باشی
مهسا ر ب
۰۱ مهر ۱۲:۵۹
عاقا گفتی لوبیا پلو و من ضعف کردم باز (:

جواب :

عزیز شیکموی من😍😃
Nilou far
۰۱ مهر ۱۸:۳۳
پسر همینه دیگه،از جنینی شیطونن،احتمالا تمرین ورزشهای رزمی میکنه اون تو.
ان شاالله میطلبه.
ماهم سالهاس نرفتیم.قسمت نمیشه.
وقتی رفتی سلام برسون بهش.

جواب :

قربون پسر رزمی کارم بشم من😍😁
ان شالله ک همه رو بطلبه
خانومتو میرسونم عزیزم
soheila joon
۱۰ مهر ۱۰:۱۳
سلام عزیزم 
انشالله پاشاجون بسلامت بیاد و از سر و کولت بالا بره 
ما مشهد اومدیم و اونجا همش یادت میوفتادم خوشبحالت که کنار امام رضایی:)

جواب :

سلام عزیزم
ممنون گلم
عه خیلی خوش اومدین،امیدوارم بهت خوش گذشته باشه اینجا
نیلوفر ka
۱۱ مهر ۱۱:۰۳
سلام عزیزم
خوبی ؟
نی نی کوچولو خوبه ؟
آخی حتما خیلی سنگین شدی و ماه های آخر دیر میگذرن !
انشاالله به سلامتی و خوشی به دنیا بیاد آقا پاشا
و اینکه توی این مدت کم 2 کیلو اضافه وزن زیاده یکم
مراقب خودت خیلی باش
روزت خوش

جواب :

سلام گلم
خوبیم خداروشکر
سنگین ک ن ب اون صورت هنوز میتونم پاشم و بشینم
نگوتروخدا،از۲۵مرداد تا ۳۰شهریور دوکیلو اضافه وزن زیاده😱
فری خانوم
۱۲ مهر ۲۳:۴۵
دوست جان در چه حالی ؟

جواب :

خوبم عزیزم
خداروشکر
شمادرچه حالی؟زندگی بروفق مراد هست؟
مهتاب
۱۴ مهر ۱۷:۲۰
سلام عزیزم با اجازت پستت رو خوندم تو رو خدا برای من و همه منتظرا دعا کن ماهم باردارشیم دعای شما میگیره 

جواب :

سلام گلم
احازه نمیخواست😘
ان شالله بزودی مامان بشی عزیزدلم
بانوی تیر ماهی
۲۲ مهر ۱۹:۵۷
ممنونم از اینکه رمزت رو بهم دادی ^ـ^

خوش بحالت که در جوار آقا هستی. خب خودت برو دیگه. من که مشهد بودم هر روز میرفتم ^ـ^
رفتی حرم واسه مام دعا کن عزیزم :-*

ایشالا نی نیت به سلامتی به دنیا میاد. چند کیلو اضافه وزن داری مگه ؟ الان تو ماه چندمی؟

جواب :

نمیشه تنهایی آخه وگرنه میرفتم
چشم عزیزم،اگه لایق باشم برات دعامیکنم
من الان ۳۵هفته و ۵روزم کلا از اول بارداریم ۱۵کیلو اضاف کردم،البته با احتساب اینکه ازهمون اول بهم گفتن اضافه وزن دارم و نباید بیشتراز یازده کیلو وزن اضافه کنم
بانوی عشق
۰۷ آبان ۱۸:۵۷
سلام بانوی عاشق جان. خدا دوتا عشقاتو واست حفظ کنه. البته شما بانوی عاشق هستی من بانوی عشق😀😀😀 ممنون ک به وبلاگم اومدی. ایشالا به سلامتی زایمان کنی

جواب :

ممنون گلم
خـــانمِ کـــوهنـــورد
۱۴ آبان ۱۱:۵۳
سلام عزیزم ممنونم بابت تبریکات ...

طی بروشور و تحقیقات نیوشا حداقل تا 6 ماه استفاده نشه بهتره .. البته دوست خودم بهش پک دادم از سه ماهگی بچش خودشم چایی نیوشا رو خورد و مشکلیم نداشت و حسابیم لاغر شد . باز هم بستگی به خودتون داره میتونی فعلا تهیه کنی و بزاری تا 6 ماهگی مصرف کنی . من خودمم قبل بارداری میخوردم پک لاغریشو خیلی جمع شدم بعد عروسی الان که دیگه نمیخورم فقط چای معمولیشو میخورم.

جواب :

سلام گلم
ممنون از توضیخاتت
پس بعد از شش ماهگی مزاحمت میشم
بانوی دی
۱۶ آبان ۰۲:۲۳
سلام عزیزم خوبی بانوجون.  مرسی از ادرس وبلاگت.  بانوجون انشالله ب خوبی و خوشی زایمان کنی:(

جواب :

سلام گلم
ممنون عزیزم
مهتاب
۲۴ آبان ۱۳:۰۵
میشه لطف کنی یه منم رمز بدی

جواب :

چشم😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان