روزنوشت های یک بانو

یک زن،یک همسر ویک مادر هستم

تولدانه

گل پسر من

آقا پاشا

۳۰آبان ماه ساعت ۱۶:۳۰دنیا اومد

در اولین فرصت یک پست مفصل میذارم براتون😘

۷ صحبت ۴ موافق ۰ مخالف
Nilou far
۰۳ آذر ۱۶:۵۳
چندآبان؟عدد رو اشتباه زدی.
مبارکه تشریف فرمایی نینی خان.
به سلامتی.
حتما تعریف کن وقت کردی

جواب :

درستش کردم کلم
۳۰آبان
اومدم تعریف کردم گلم
مهتاب
۰۳ آذر ۱۸:۰۶
ااااااای جان عزززززززیزم مبارک باشه مادر شدنت مبارک باشه قدم های پر برکت آقا پاشا انشاالله که خدا و امام رضا نگه دارش باشن 😍
من مشتاقانه منتظرم بیای مفصل توضیح بدی😘

جواب :

سلام مهتاب جان
ممنون عزیزم
ان شالله دامن همه چشم انتظرهابز بشه
نوشتم گلم
**مهتاب **
۰۴ آذر ۱۰:۲۲
مبارک باشه قدم نورسیده

جواب :

فداتشم مهتاب جون
خـــانمِ کـــوهنـــورد
۰۴ آذر ۱۰:۴۶
عزیزززززززززززززززززم مبارک باشهههههههههههههههههههههههههههههه

قدمش پر از روزی و برکت برای منم دعا میکردی من رمزتم ندارم

جواب :

سلام مادرخانومی
پسرگلمون چطوره؟
ان شالله توهم ی زایمان راحت داشته باشی گلم
بانوی تیر ماهی
۰۴ آذر ۱۲:۱۵
خدا رو شکر که نی نی به سلامت به دنیا اومد ♥

حتما بیا و و زود بنویس برامون :-*

جواب :

خداروشکر
نوشتم گلم
رهرو
۰۴ آذر ۱۳:۳۱
سلام عزززییییزززم
مبارک باشه
قدمش خیر باشه
ایشالا در پناه امام رضا علیه السلام سالم باشه و صالح و پر روزی

جواب :

سلانم گلم
ان شالله
بـانـوی بـرفـی
۱۳ آذر ۱۹:۴۷
وای خدا سه آذر پست گذاشتی من الان گذری دیدم اصلا نشون نداد واسم
قدم نو رسیده مبارک 
قدمش پر خیر وبرکت

جواب :

سلام عزیزم
ممنوندگلم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
نبسته ام به کس ، دل
نبسته کس ، به من دل
چو تخته پاره بر موج
رها رها ، رها من
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان